تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812921473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ايلام در طول تاريخ همواره مدافعان خوبي از مرزهاي کشور بودند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۳۱ق.ظ)
رييس جمهوري در بدو ورود به فرودگاه شهداي ايلام: مردم ايلام در طول تاريخ همواره مدافعان خوبي از مرزهاي کشور بودند رييس جمهوري صبح امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به فرودگاه شهداي ايلام، به تشريح برنامه‌هاي سفر يک روزه کاروان تدبير و اميد به استان ايلام پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع مردم غيور و سرافراز استان ايلام گفت: مردم ايلام در طول تاريخ همواره مدافعان خوب مرزهاي کشور بوده اند و به ويژه در دوران دفاع مقدس دلاورمردان اين استان با ايستادگي در برابرتجاوزهاي ددمنشانه دشمنان لحظه اي صحنه را ترک نکرده و دشمن را وادار به عقب‌نشيني و شکست کردند.
رييس جمهوري تصريح کرد: در جريان سفر به استان ايلام علاوه بر شنيدن سخنان مردم از زبان نخبگان و فرهيختگان اين استان، نسبت به برنامه هاي توسعه اي مد نظر در بخش هاي گوناگون از جمله کشاورزي و صنعت، براي استان ايلام اقدام و برنامه ريزي خواهد شد.
روحاني افزود: اميدوارم اين سفر منشأ خير و برکت و سرآغازي براي توسعه و تحول ايلام عزيز باشد و مردم شاهد تحولات مثبت در زندگي خود و بهبود آن باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن