تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818148122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران جزو پنج کشور برتر کاراته جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۳۶ق.ظ)
ايران جزو پنج کشور برتر کاراته جهان است مدرس ارشد فدراسيون جهاني کاراته گفت: کاراته ايران سير صعودي خوبي داشته است و خوشحالم که بگويم کاراته اين کشور در جمع پنج کشور برتر جهان قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، رافائل اورتگا در حاشيه دوره استاژ داوري در سالن آمفي تئاتر مخابرات اروميه گفت: کاراته ايران از نظر کيفي و فني پيشرفت بسيار خوبي داشته به طوري که ايران در آسيا نيز به همراه کشور ژاپن جزو برترين هاي قاره کهن است.
اورتگا گفت: برگزاري دوره استاژ داوري و بالا بردن سطح علمي و عملي داوران ايراني ارتقاء سطح کيفي و فني کاراته را نيز موجب مي شود چرا که هر چه علم داوران به روزتر و دانش آنان پربارتر باشد انتقال آن به ورزشکاران و برگزاري مسابقات نيز راحت تر انجام مي شود.
وي در خصوص برگزاري مسابقات کاراته بين المللي به ميزباني اروميه گفت: خوشحالم که بعد از 15 سال دوباره به ايران آمده ام و از نزديک شاهد برگزاري اين رقابتها در شهر اروميه خواهم بود.
مدرس فرانسوي کميته داوران فدراسيون جهاني افزود: نام اروميه را قبلا نشنيده بودم و سعي مي کنم در مدت چند روز اقامتم اين شهر را بيشتر و بهتر بشناسم.
وي افزود: مطمئنا اگر قوانين و مقرراتي که من به داوران ايراني انتقال مي دهم در مسابقات بين المللي اروميه اجرا شود به جرات مي توانم از الان بگويم که تحول و موفقيت خوبي در داوري صورت گرفته است.
اورتگا گفت: شايد تنها مشکلي که کاراته ايران را دچار افت مي کند عدم حضور تيم کامل به دليل نگرفتن ويزا و رواديد شرکت در مسابقات جهاني است که اگر اين مشکل به نحوي حل شود شاهد پيشرفت هاي چشمگير کاراته ايران در سطح جهان مي شويم.
کلاس داوري دو روزه تا درجه RA و ممتاز ملي با حضور 120 داور از سراسر کشور در سالن آمفي تئاتر اداره مخابرات اروميه برگزار مي شود.
پنجمين دوره مسابقات بين المللي اروميه در تمامي رده هاي سني با برگزاري مراسم افتتاحيه در سالن شش هزار نفري غدير اروميه گشايش مي يابد و قضاوت اين پيکارها بر عهده 40 داور است که 10 داور آن خارجي و 30 داور داخلي هستند.
در اين مسابقات تيمهايي از کشورهاي کره جنوبي، هنگ کنگ، ترکيه، جمهوري آذربايجان، ارمنستان، عراق، تيم ملي ايران و تيم هاي کاراته منتخب استانهاي کشور حضور مي يابند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن