تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820905746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي چهار جشنواره هنري به همت بسيج هنرمندان در سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۵ق.ظ)
برپايي چهار جشنواره هنري به همت بسيج هنرمندان در سال جاري رئيس امور انجمن‌هاي سازمان بسيج هنرمندان از برپايي چهار جشنواره هنري در سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، امير نصيربيگي مدير امور انجمن‌هاي سازمان بسيج هنرمندان درباره اهم برنامه ‌هاي اين مرکز در سال جاري گفت: آنچه که امسال به شکل جدي در رأس برنامه‌هاي انجمن‌هاي بسيج هنرمندان قرار دارد رسيدگي به امور جاري و برنامه هاي مستمري است که در تمامي ايام سال و بنا بر موقعيت هاي متعدد و وقايع تاريخي در جريان هستند.
وي در ادامه تصريح کرد: در اين بين و پس از برپايي جشنواره فيلم بسيج، چهار جشنواره ديگر تا پايان سال برگزار خواهد شد که برنامه ريزي و تبيين سياست ها و اهداف کلي اين جشنواره همزمان با آغاز سال نو آغاز شده و در شرف برگزاري قرار دارند.
رئيس امور انجمن‌هاي سازمان بسيج هنرمندان ضمن اشاره به برپايي چهار جشنواره هنري در سال جاري ابراز اميدواري کرد: شبکه هنري بسيج به همت تلاشگران و هنرمندان حاضر در جشنواره‌هاي اين سازمان توسعه يافته و با عزم جمعي هنرمندان عرصه هاي گوناگون، بنيه هنري گروه‌هاي بسيجي در سراسر کشور تقويت شود.
نصيربيگي با اشاره به اسامي اين جشنواره هاي هنري گفت: جشنواره ادبيات داستاني بسيج، جشنواره جلوه گاه نور فيلم مقاومت، دوسالانه هنرهاي تجسمي و جشنواره تئاتر بسيج، چهار جشنواره اي هستند که به طور حتم در سال جاري برگزار شده و به همت انجمن هاي بسيج هنرمندان در ساير استان هاي کشور در قالب جشنواره هاي استاني، منطقه اي و در نهايت کشوري برپا خواهد شد.
وي در ادامه از تشکيل دبيرخانه جشنواره ادبيات داستاني بسيج در هفته گذشته خبر داد و گفت: اين جشنواره به دبيري هنرمند گرامي رضا رسولي برگزار مي‌شود و در مرحله نخست برگزاري، دفاتر استان ها ضمن دريافت آثار از علاقه مندان به شرکت در جشنواره، برگزيده هاي اين مرحله را معرفي خواهند کرد.
نصيربيگي زمان برگزاري اين جشنواره در مرحله کشوري را نيمه نخست مهرماه سال جاري اعلام و تصريح کرد: در اين زمان مراسم اختتاميه با معرفي برگزيدگان استان هاي شرکت کننده برگزار خواهد شد که يکي از گزينه ها براي مکان برگزاري اين مرحله جشنواره تهران است.
مدير امور انجمن‌هاي سازمان بسيج هنرمندان با اشاره به اينکه جشنواره ادبيات داستاني بسيج در دو بخش داستان کوتاه و داستان بلند برگزار مي‌شود، بيان کرد: علاقه مندان مي توانند در دو رده سني تا 29 سال و 29 سال به بالا در اين رقابت فرهنگي و هنري حضور به هم رسانده و آثار خود را با موضوعات سبک زندگي ايراني و اسلامي، دفاع مقدس مقدس، شعار سال يعني اقتصاد و فرهنگ عزم ملي و مديريت جهادي، انتظار و مهدويت، انقلاب اسلامي و زن و هويت اسلامي به دبيرخانه ارسال کنند.
وي ادامه داد: پس از برگزاري جشنواره ادبيات داستاني بسيج، نوبت به دوسالانه تئاتر بسيج مي‌رسد که مصريم در پي توافقات انجام گرفته با دفاتر انجمن هاي استاني جشنواره تئاتر از شکل استاني به شکل منطقه اي برگزار شود.
نصيربيگي با تأکيد براينکه شناسايي و تقويت بنيه هاي هنري تئاتر در سراسر کشور از مهمترين اهداف برگزاري اين جشنواره است بيان کرد: اين جشنواره در بخش‌هاي نمايشنامه نويسي، صحنه اي، خياباني، کودک و نوجوان و عروسکي برگزار شده و پرونده اين دوسالانه تا نيمه نخست دي ماه بسته خواهد شد.
رئيس امور انجمن‌هاي سازمان بسيج هنرمندان ادامه داد: زمان برگزاري دوسالانه هنرهاي تجسمي همزمان با دهه مبارک فجر بوده و احتمال آن وجود دارد که در همين ايام فرخنده جشنواره اي ديگر با موضوعيت سرودهاي انقلابي برگزار شود.
نصيربيگي در ارتباط با همکاري سازمان بسيج هنرمندان با متوليان برگزاري جشنواره فيلم مقاومت در پايان گفت: در خلال برگزاري اين جشنواره، برپايي بخش جلوه گاه نور به همت دفتر امور انجمن هاي بسيج هنرمندان برگزار خواهد شد که فراخوان اين بخش تکميل شده و طي هفته آينده منتشر خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن