تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815026997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری های ترکیه ، گرجستان و آذربایجان گسترش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همکاری های ترکیه ، گرجستان و آذربایجان گسترش می یابد آنکارا - ایرنا - روسای جمهوری ترکیه ، گرجستان و جمهوری آذربایجان بر گسترش همکاری های سه جانبه تاکید کردند.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، خبرگزاری نیمه دولتی ترکیه ˈ آناتولی ˈ نوشت : روسای جمهوری سه کشور ترکیه ، جمهوری آذربایجان و گرجستان در نشستی در تفلیس بر افزایش همکاری های سه جانبه تاکید کردند.
ˈ عبدالله گل ˈ رییس جمهوری ترکیه در این نشست گفت : کوه های قفقاز دیگر مانعی برای همکاری های منطقه ای بین سه کشور ترکیه ، گرجستان و آذربایجان نخواهد بود و همکاری های سه کشور در ثبات منطقه و رفاه مردم نقش بسزایی دارد.
ˈ گئورگی مارگلاشویلی ˈ رییس جمهوری گرجستان نیز گفت : همکاری های سه کشور نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.
ˈ الهام علی اف ˈ رییس جمهوری آذربایجان نیز همکاری سه جانبه را در راستای اهداف منطقه ای و جهانی دانست.
روسای جمهوری ترکیه ، گرجستان و جمهوری آذربایجان در این دیدار بر راه اندازی خط آهن ، باکو ، تفلیس و قارص که از سال 2007 آغاز شده است ، تاکید کردند. رییس جمهوری ترکیه روز گذشته به دعوتˈ گئورگی مارگولاشویلی ˈرییس جمهوری گرجستان راهی تفلیس شد.
عبدالله گل هدف از سفر به گرجستان را توسعه همکاری ها در منطقه قفقاز و افزایش همکاری ها در زمینه های انرژی و امور گمرکی اعلام کرد.
وی افزود : در جریان این سفر سه روزه همچنین در نشست سه جانبه ترکیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان در تفلیس با موضوع همکاری در حوزه های نفت ، گاز و انرژی شرکت خواهد کرد.
از سوی دیگر تلویزیون دولتی ترکیه در گزارشی اعلام کرد :ابعاد مختلف روابط دو کشور در رابطه با تحولات بین المللی و منطقه ای مورد مذاکره قرار خواهد گرفت و روز چهارشنبه نیز اجلاسی با شرکت کارفرمایان ترک و گرجستانی برگزار می شود.
خاورم ** 230/1547
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن