تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821207264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شانزدهمین سال برگزاری بزرگترین اعتکاف جوان کشور در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شانزدهمین سال برگزاری بزرگترین اعتکاف جوان کشور در شیراز شیراز- ایرنا- مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز گفت: این کانون برای شانزدهمین سال متوالی بزرگترین اعتکاف جوانان کشور را برگزار می کند.


به گزارش ایرنا، ˈ احد پاریابی ˈ سه شنبه با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره اعتکاف این کانون در جمع خبرنگاران بیان کرد: آیین اعتکاف امسال این کانون از 22 تا روز 25 اردیبهشت ماه جاری در مصلی نماز جمعه شیراز برگزار می شود.
وی افزود: بحث محتوایی آیین معنوی اعتکاف همواره مورد توجه برنامه ریزان این کانون بوده است که امسال نیز برنامه های مناسبی در دو بخش اصلی و جنبی با محوریت سبک زندگی اسلامی و خانواده تدوین شده است.
پاریابی اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در بخش اصلی اعتکاف امسال، در روز اول آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، روز دوم آیت الله سیدعلی اصغردستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و روز سوم آیت الله حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد.
وی اضافه کرد: در بخش جنبی اعتکاف امسال نیز دکتر شفیعی سروستانی سردبیر هفته نامه موعود در موضوع سبک زندگی و مهدویت، دکتر رائفی پور در موضوع سبک زندگی- جمعیت و فرهنگ و سردار حسین یکتا مدیر قرارگاه فرهنگی خاتم الانبیاء(ص) کشور در موضوع مدیریت جهادی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در جمع معتکفین به سخنرانی خواهند کرد.
پاریابی ادامه داد: سخنرانی ها بخش اصلی همراه با اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی های بخش جانبی به صورت کارگاهی و بعد از نماز مغرب و عشا انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: همچنین از ساعت یک تا سه بامداد نیز مراسم مناجات و مداحی با حضور حاج مهدی سلحشور اجرا می شود.
پاریابی افزود: در روز نخست آیین معنوی اعتکاف امسال میلاد امیرالمومنین (ع) همراه با برنامه مولودی خوانی و جشن، روز دوم یادواره شهدای انقلاب و کانون رهپویان وصال و روز سوم محفل انس با قران با حضور قاریان مطرح استانی و کشوری و اعمال ام داوود و گرامیداشت سالروز وفات حضرت زینب(س) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری اعتکاف یکی از بزرگترین و موثرترین کارهای فرهنگی در جامعه است گفت: پیش بینی می شود بیش از 10 هزار جوان و نوجوان در آیین معنوی اعتکاف امسال این کانون شرکت کنند.
او بیان داشت: این کانون مخاطبانی خارج از استان و کشور دارد که برخی از این مخاطبان هر ساله در آیین معنوی اعتکاف این کانون حضور دارند که امسال نیز شاهد حضور این افراد خواهیم بود.
پاریابی اظهارکرد: متولیان فرهنگی و مذهبی کشور باید از برنامه های مهم و با ارزشی مانند اعتکاف حمایت جدی کنند که در صورت حمایت های لازم، نیازی برای اخذ وجه از مردم برای شرکت در این آیین معنوی نخواهیم بود.
کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز یکی از کانون های فرهنگی مذهبی بزرگ و فعال در کشور است که هم اکنون بیش از 50 هزار عضو دارد.
این کانون برنامه های مذهبی و فرهنگی خود را به صورت هفتگی (شنبه شب ها) با حضور مخاطبان جوان خود در مصلی این کانون برگزار می کند.
در روز شنبه 24 فروردین 1387 در ساعت 21 و 15 دقیقه انفجاری در حسینیه شهدا وابسته به کانون رهپویان وصال در شهر شیراز رخ داد که در آن 14 نفر کشته شدند.
سه نفر با عنوان اعضای انجمن پادشاهی ایران به اتهام این انفجار محاکمه شدند.
7382/667 / 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن