تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال 4061اثر به جشنواره مشکات میادین میوه و تره‌بار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اختتامیه مشکات به میادین میوه و تره‌بار رسید
ارسال 4061اثر به جشنواره مشکات میادین میوه و تره‌بار
اختتامیه دومین جشنواره مشکات در حوزه میادین میوه و تره‌بار با موضوع سبک زندگی و الگوی مصرف با مشارکت شهروندان از مناطق 22گانه به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیداحمد صفوی، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در مراسم اختتامیه دومین جشنواره مشکات میادین میوه و تره‌بار با موضوع سبک زندگی و الگوی مصرف گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که بحث فرهنگ و اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند بحث فرهنگ نیز در مدیریت کلان شهری با تدابیر شهردار تهران می‌تواند فرهنگ‌سازی نقش موثری در تغییر رفتار شهروندان داشته باشد.

وی تصریح کرد: میادین میوه و تره‌بار به همراه فروشگاه شهروند به عنوان ستاد تخصصی در جشنواره مشکات ایفای نقش می‌کردند و دبیرخانه موضوعی شهرداری منطقه 20 بود.

وی با اشاره به اینکه 4هزار و 61 اثر به جشنواره مشکات ارسال شده، افزود: نزدیک به 30هزار اثر با محوریت سبک زندگی و الگوی مصرف بوده است.

وی گفت: 247 اثر به ستاد تخصصی در محل سازمان میادین میوه و تره‌بار رسید که در نهایت در هر قالب 3برگزیده انتخاب و از آنها تقدیر به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: مشکات در آموزش‌های شهروندی به عنوان یک چراغ راه است که می‌تواند به مردم کمک کند.

انتهای‌پیام/ 







تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن