تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدمات اعزام افزون برهفت هزار بوشهری به مرقد امام (ره) فراهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقدمات اعزام افزون برهفت هزار بوشهری به مرقد امام (ره) فراهم شد بوشهر- ایرنا - دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مقدمات اعزام هفت هزارو 245 نفر از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی فراهم شده است.


سرهنگ پاسدارعباس درویشی روزسه شنبه درنشست هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) استان بوشهر افزود: این شمار دلداده به امام راحل درقالب 161 دستگاه اتوبوس از12 خرداد به مرقد حضرت امام اعزام خواهند شد.
وی یادآورشد: بیشترین زائران اعزامی به مرقد امام راحل با یکهزارو 125 نفر مربوط به بوشهر و کمترین نیز جزیره خارک با 225 نفر است.
دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: افزون بر شهرستان های 10 گانه این استان از سپاه جزیره خارک و بندر دلوار نیز جداگانه نیرو به مرقد امام راحل اعزام می شود.
درویشی ادامه داد: سپاه امام صادق (ع) تمهیدات لازم را برای برگزاری باشکوه و در خور شان آیین سالگرد امام (ره) انجام داده است امام ترابری زائران نیازمند همکاری مسوولان است.
وی گفت: با توجه به این که هر زائر بوشهری 250 تا 300 هزار ریال برای اعزام پرداخت می کند این مبلغ برای تامین غذا و انجام کارهای فرهنگی هزینه می شود.
فرماندار کنگان نیز به نمایندگی از فرمانداران استان بوشهر گفت: تامین ناوگان حمل و نقل در شهرستان ها برای اعزام زائران به مرقد امام راحل سخت است.
عباس تبرکی افزود: باید سهم اعتبار مورد نیاز برای اعزام زائران مشخص و برنامه ریزی و تهیه اتوبوس به شکل متمرکز در مرکز استان انجام شود.
وی یادآورشد: فرمانداران در انجام چنین اموری که مربوط به امام راحل است پیشقدم هستند و از همه ظرفیت های شهرستانی برای اعزام باشکوه و برگزاری مراسم استفاده خواهد شد.
تبرکی اضافه کرد: فرمانداران فارغ از جایگاه قانونی انجام رسالت خود به عشق و اعتقاد به حضرت امام (ره) احساس مسوولیت بیشتری دارند.
مدیر سازمان حمل و نقل پایانه های استان بوشهر نیز گفت: کل ناوگان خودرو جمعی این استان 170 دستگاه است که بدلیل جابجایی شهروندان بخشی از آن امکان بکارگیری در اعزام کاروان های مرقد امام نیست.
سید حمید رضا علم افزود: برای تامین 161 دستگاه اتوبوس از طریق استان های همجوار اقدام می شود.
وی یادآورشد: باتوجه به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی مربوط به بخش خصوصی است هنوز 800 میلیون ریال از مطالبات پارسال آنها باقی مانده است که باید برای رفع این مشکل اقدام شود. ک/2
628/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن