تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818102872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقاء نرم افزاري و سخت افزاري تجهيزات مركزي سيستم سپهر بانك صادرات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۰ق.ظ)
ارتقاء نرم افزاري و سخت افزاري تجهيزات مركزي سيستم سپهر بانك صادرات بانك صادرات ايران به منظور افزايش ظرفيت و پايداري ارائه خدمات بانكداري الكترونيك، پروژه ارتقاء سامانه‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري سيستم هاي مركزي سپهر را با همكاري شركت خدمات انفورماتيك به مرحله اجرا درآورد.
به گزارش خبرگزاري موج، از آنجاييكه يكي از الزامات توسعه خدمات بانكداري، افزايش ظرفيت و پايداري زيرساخت هاي بانكي است، شركت خدمات انفورماتيك به عنوان مجري و مشاور شبكه يكپارچه بانكي در بانك صادرات ايران، پيشنهاد ارتقاء سامانه‌هاي مركزي اين بانك را به لحاظ نرم افزاري و سخت افزاري به مديريت ارشد بانك مذكور ارائه کرد كه با استقبال مسئولين امر مواجه شد.
اجراي پروژه مذكور كه از حدود 5 ماه پيش در حوزه تأمين تجهيزات سخت افزاري و 3 ماه پيش در حوزه تغييرات نرم‌افزاري برنامه‌ريزي و آغاز شده بود، با تامين بخش اول Main Frame هاي جديد بانك صادرات ايران توسط شركت خدمات در نيمه اول فروردين ماه، وارد فاز اجرايي شد و از آن پس با برگزاري نشست ها و جلسات متعدد داخلي و مشترك با بانك، با در نظر گرفتن تمامي حساسيت ها و تبعات اجراي پروژه؛ 4 و 5 ارديبهشت ماه به‌منظور اجراي مرحله نهايي فرايند ارتقاء مورد توافق قرار گرفت.
در بازديد مهندس خدارحمي عضو هيات مديره و مهندس گودرزي، معاونت فناوري اطلاعات بانك با همراهي مديرعامل شركت خدمات انفورماتيك از اجراي مانور شعب، خدارحمي با ابراز خشنودي از روند اقدامات صورت گرفته خاطر نشان كرد: اين ارتقاء با توجه به شرايط تحريم تا حدودي با تاخير انجام شد ولي با اقدامات صورت گرفته از سوي شركت، اميدواريم شعب بانك با سيستم هاي جديد، با كمترين ميزان مشكلات نسبت به ارائه خدمات بانكي اقدام کنند.
وي همچنين تاكيد كرد: تعاملات بانك و شركت خدمات انفورماتيك در بالاترين و مطلوب ترين وضعيت خود قرار دارد و خوشبختانه با سطح تعاملات موجود، اميد مي رود كه بيش از پيش زمينة مناسب براي اقدامات بزرگ و تحولات چشمگير در بانك فراهم شود.
بنابراين گزارش، با اجراي اين پروژه، علاوه بر ارتقاء ماشين هاي مركزي بانك صادرات ايران كه منجر به افزايش 8 برابري توان پردازش سيستم هاي مركزي سپهر شد؛ نسخه سيستم عامل و پايگاه هاي داده و همچنين CICS بانك نيز به آخرين نسخ موجود ارتقاء پيدا کرده و ضمن افزايش قابل توجه سرعت انجام تراکنش ها و کاهش زمان اجراي عمليات شبانه، بستر لازم براي راه اندازي سامانه مديريت كانال در بانك صادرات ايران نيز فراهم شد.
شعب بانك پس از اعمال مجموعه گسترده اي از تغييرات انجام شده در سامانه هاي مرکزي سپهر، از روز شنبه (7 ارديبهشت) بدون هيچگونه مشکل بازدارنده، سرويس دهي معمول خود را آغاز کردند كه اين مهم، شايد در نوع خود ركوردي كم سابقه در اجراي پروژه‌هاي ارتقاء شركت خدمات انفورماتيك باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن