تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818103578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختار ظاهری فرودگاه آیت الله جمی آبادان بهبود یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان شهبازی خواستار شد:
ساختار ظاهری فرودگاه آیت الله جمی آبادان بهبود یابد
آبادان – خبرگزاری مهر: آبادان – خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: باید ساختار ظاهری و وضعیت فیزیکی فرودگاه آیت الله جمی بهبود یابد.



به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی صبح امروز در جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی که با هدف بررسی راهکارها و هم اندیشی در خصوص ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی در محل این فرودگاه برگزار شد، افزود: وجود رضایتمندی مشتریان مهمترین رمز ماندگاری یک سازمان است. وی با اشاره به سابقه فرودگاه آیت الله جمی آبادان اظهار کرد: این فرودگاه به عنوان دروازه ورودی مسافران باید از وضعیت و شرایط بهتری به لحاظ فیزیکی و ساختاری برخوردار باشد. سرپرست فرمانداری آبادان با بیان اینکه استاندار خوزستان نیز بر ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات رسانی از سوی سازمانها و دوایر مختلف تاکید دارد، بر تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه کرد مسافران تاکید کرد و گفت: فراهم کردن چارتها و دستورالعملهایی در خصوص بررسی روند اجرای امور و سنجش کمی و کیفی کارها امری ضروری به نظر می رسد. شهبازی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان یادآور شد: تامین امنیت مردم به ویژه به لحاظ ایجاد شرایط آرام روحی باید مد نظر قرار گیرد. وی از جلب رضایتمندی مشتریان به عنوان اصلی ترین ماموریت یک سازمان نام برد و تصریح کرد: بدون جلب رضایت مشتریان نتیجه کار و ماموریت یک سازمان مخدوش و ناتمام است. سرپرست فرمانداری آبادان از تجربه دیروز، استفاده از امروز و امید به فردا به عنوان عوامل موثر در کسب خوشبختی و موفقیت نام برد. شهبازی با تاکید بر توجه ویژه و لزوم توسعه و عمران فرودگاه آیت الله جمی آبادان به عنوان یکی از مبادی ورودی شهرستان افزود: بهبود شرایط و ایجاد تحول در ساختار فیزیکی و ظاهری فرودگاه زمینه تحول و پیشرفت را نیز در منطقه فراهم می کند. وی از سرعت، دقت و امنیت به عنوان شاخصه های اصلی یک فرودگاه پیشرفته نام برد و اظهار کرد: فرمانداری ویژه آبادان آماده هرگونه همکاری در جهت برنامه ریزی و بهبود وضعیت فرودگاه است. سرپرست فرمانداری ویژه آبادان تصریح کرد: فرودگاه آیت الله جمی آبادان دارای ظرفیتهای مناسبی است که با برنامه ریزی مطالعاتی و جذب سرمایه گذار خصوصی می توان شرایط ایده آلی را در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در آن ایجاد کرد. شهبازی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در جهت بهبود شرایط و وضعیت این فرودگاه از ارتقاء دستگاههای ناوبری، بر توسعه و انجام برنامه ریزیهای لازم در این خصوص تاکید کرد.  


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن