تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی: دولت تاکنون در مسیر تدبیر گام برداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی: دولت تاکنون در مسیر تدبیر گام برداشته است مهاباد - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت گفت: دولت دکتر روحانی از زمان روی کار آمدن تاکنون در مسیر تدبیر حرکت کرده است.


محمد قسیم عثمانی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بوکان با تایید اقدامات دولت یازدهم افزود: بعضی ها، از دولت و اعضای آن انتظار دارند که مشکلات موجود در جامعه یک شبه مرتفع شود در حالی که این، انتظار به حقی نیست چون شرایط به گونه ای نیست که در این راستا دولت جهشی عمل کند.
وی با اشاره به برنامه ها و رویکردهای دولت گفت: رویکرد اعضای هیات دولت در بخش های مختلف رویکردی مثبت و سیاستهای اتخاذ شده نیز از سوی آنان سیاست های درستی بوده است.
عثمانی با بیان اینکه نگرش عمومی نمایندگان مجلس حمایت از برنامه های دولت یازدهم است افزود: در حالی که عمر دولت هنوز به یک سال نرسیده انصاف نیست عملکرد آن به سرعت مورد انتقادهای تند قرار گیرد زیرا دولت در زمان حاضر پیگیر وضعیت و مسایل اساسی کشور است و باید مورد همراهی قرار گیرد.
وی با اشاره به نقش اساسی و برجسته مشارکت مردم در برنامه های توسعه و پیشرفت کشور اضافه کرد: تحقق برنامه های فرهنگی و اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب نیازمند همت و عزم راسخ دولت و ملت است.
عثمانی گفت: جهت گیریهای اقتصادی و دیپلماسی دولت تاکنون جهت گیری های درست و اصولی بوده و مورد تایید اغلب نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: امید می رود در فرصتی که در اختیار دولت قرار گرفته است بتواند با دید متفاوتی نسبت به دولت پیشین موجب بهبود اوضاع اقتصادی و شرایط بین المللی ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی شود.
7510/584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن