تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820565107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام کنندگان بیمه همگانی سلامت از خدمات بستری بهره مند می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ثبت نام کنندگان بیمه همگانی سلامت از خدمات بستری بهره مند می شوند گرگان - ایرنا - رییس اداره بیمه گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت گلستان اعلام کرد: ثبت نام کنندگان در طرح پوشش بیمه همگانی سلامت می توانند از خدمات بستری بیمارستان های دولتی بهره مند شوند.


ˈرسول خزینیˈ روز سه شنبه در گفت و گوی خبری افزود: کلیه افرادی که در طرح پوشش بیمه سلامت همگانی از طریق سایت WWW.BIMEHSALAMAT.IR ثبت نام کرده اند، می توانند با در دست داشتن صفحه آخر ثبت نام این سامانه، در صورت بستری شدن در یکی از بیمارستان های دولتی و با مراجعه به اداره کل بیمه سلامت یا ادارات بیمه سلامت شهرستانی، معرفی نامه بیمارستانی دریافت کنند.
وی خاطرنشان کرد: با ارائه این معرفی نامه به بیمارستان، 90 درصد هزینه های درمانی بخش بستری آنان بر عهده بیمه سلامت بوده و ثبت نام کنندگان تنها 10 درصد هزینه ها را می پردازند.
خزینی تصریح کرد: بر اساس این طرح، همراهان بیمار در بیمارستان هیچ گونه لوازم مصرفی برای درمان بیمار خود، خارج از بیمارستان تهیه نمی کنند و این مهم بر عهده خود بیمارستان است تا کلیه لوازم مورد نیاز برای درمان افراد بستری را تهیه و تدارک ببیند.
وی تأکید کرد: کلیه افراد ساکن شهرها که تاکنون تحت پوشش هیچ یک از سازمان های بیمه گر نبوده و دفترچه بیمه درمانی ندارند می توانند در طرح بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده و از مزایای این طرح ملی بهره مند شوند.
رییس اداره بیمه گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت استان گلستان هم چنین گفت: در راستای تسهیل در امور بیمه شدگان، نمایندگی ها و دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد به درآمد اینترنتی صندوق کارکنان دولت دسترسی یافتند.
خزینی افزود: با اجرایی شدن دسترسی دفاتر پیشخوان و نمایندگی های طرف قرارداد به سامانه درآمد اینترنتی صندوق کارکنان دولت، از این پس کلیه بیمه شدگان این صندوق برای انجام فرآیندهای بیمه گری خود و افراد تحت تکفل شان، می توانند بدون ارائه آخرین فیش حقوقی، از خدمات این سازمان بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: احراز پرداخت حق بیمه سرانه بیمه شدگان از طریق سامانه درآمد اینترنتی برای نمایندگی ها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد فراهم است.
رییس اداره بیمه گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت گلستان در ادامه اعلام کرد: دفاتر فاقد اعتبار روستاییان و عشایر تا پایان خرداد سال جاری قابل پذیرش در مراکز درمانی طرف قرارداد است.
خزینی گفت: دفاتر فاقد اعتبار روستایی در حال حاضر بدون توجه به تاریخ اعتبار آن، از سوی مراکز درمانی قابل پذیرش بوده صرفا تا پایان خرداد سال جاری دارای اعتبار است و روستاییان می بایست با مراجعه به نمایندگی ها و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد برای تمدید دفاتر درمانی خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: پس از زمان اشاره شده دفاتر بیمه روستایی از سوی مراکز درمانی طرف قرارداد قابل پذیرش نیست.
602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن