تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813323269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادگران هلال احمر سرپل ذهاب آموزش تخصصی اسکان و سرپناه اضطراری را فرا گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امدادگران هلال احمر سرپل ذهاب آموزش تخصصی اسکان و سرپناه اضطراری را فرا گرفتند سرپل ذهاب - قصرشیرین - ایرنا - امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب با شرکت در یک دوره آموزشی سه روزه، آموزش های تخصصی لازم در بخش اسکان و سرپناه اضطراری را فرا گرفتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب روز سه شنبه در پایان این دوره آموزشی گفت: این دوره با هدف ارایه آموزش های لازم بمنظور حفظ آمادگی در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و امدادرسانی به آسیب دیدگان احتمالی زیر نظر مربیان مجرب برگزار شد.
ˈمحمد مردانیˈ با اشاره به حضور 30 امدادگر در این دوره آموزشی افزود: با توجه به اینکه زمان وقوع حوادث غیرمترقبه مشخص نیست، گاهی عدم کمک رسانی در این حوادث به فاجعه انسانی منتهی می شود.
وی تصریح کرد: برپایی اردوگاه برای اسکان آسیب دیدگان در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه یکی از مهمترین اقدامات گروه های امدادی است چون برای کمک رسانی به آسیب دیدگان و مصیبت زدگان در مرحله اول باید مکان اسکان ایجاد شود و بعد آمار دقیق آسیب دیدگان برآورد شود تا توزیع کمک ها در میان آنها بصورت عادلانه انجام شود.
مردانی اظهار کرد: یک اردوگاه اصولی می تواند بیماری های شایع در بین افراد آسیب دیده را کنترل کند و مانع از سرایت بیماری ها به افراد سالم گردد که در این ارتباط اصول بهداشتی نیز باید توسط امدادگران اجرایی و عوامل بیماری زا گندزدایی شود.
وی، وظیفه هلال احمر را تلاش برای تسکین آلام بشری، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم مقابل و صلح پایدار میان ملت ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن تبعیض و تامین احترام انسان ها بیان کرد.
رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب یادآور شد: ارایه آموزش ها به امدادگران جمعیت هلال احمر در طول سال و در چندین مرحله بمنظور افزایش میزان آمادگی انجام می شود.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
7399/567/712
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن