تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر رئيس جمهور به ايلام باعث جهش استان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۴۲ق.ظ)
استاندار ايلام: سفر رئيس جمهور به ايلام باعث جهش استان مي شود مرواريد گفت: سفر رئيس جمهور محبوب به ايلام اين استان را آماده ي جهش براي فتح قله هاي پيشرفت و توسعه مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، مرواريد استاندار ايلام در نشست شوراي اداري استان به سفر روز چهارشنبه رييس جمهوري و هيات دولت به استان اشاره و اظهار کرد: برنامه ريزي ها و تمهيدهاي لازم براي استقبال باشکوه از هيات دولت انجام شده و ايلامي هاي قهرمان و غيور آماده خلق حماسه اي ديگر در پذيرايي از کاروان دولت تدبير و اميد هستند.
وي افزود: ايلامي هاي مرزدار با شرکت همه جانبه در آيين هاي استقبال از دکتر روحاني و هيات همراه خاطره شريني را براي دولتمردان به ارمغان خواهند آورد.
مدير ارشد استان يادآور شد: تيم هاي کارشناسي متعددي از ماه هاي قبل براي بررسي توانمندي ها و نيازهاي واقعي ايلام تشکيل، مسائل و اولويت هاي اصلي در بخش هاي مختلف شناسايي و مشخص شده است.
مرواريد ادامه داد: رييس جمهوري توجه و عنايت ويژه اي به استان ايلام داشته و در مدت کوتاه تشکيل دولت يازدهم همواره برنامه ريزي براي رفع مشکلات اين استان را با اولويت دنبال مي کردند.
وي بيان کرد: وزراي معين دولت به عنوان نمايندگان رييس جمهوري در شهرستان هاي مختلف استان مشخص شده و وزير ورزش و جوانان در شهرستان ايوان، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در چرداول، وزير علوم، تحقيقات و فناوري در آبدانان، معاون رييس جمهور در امور بانوان در سيروان، وزير اطلاعات در دهلران، رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در دره شهر و بدره ، وزير راه و شهرسازي در مهران و وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در ملکشاهي مستقر خواهند شد.
نماينده عالي دولت در استان تاکيد کرد: زيرساخت هاي متعددي براي اجراي طرح هاي عمراني و اقتصادي بويژه در حوزه نفت و گاز در ايلام مهيا شده و اين استان اماده جهش براي فتح قله هاي پيشرفت و توسعه است.
مرواريد در پايان ابراز اميدواري کرد سفر نخست رييس جمهور دولت تدبير و اميد به ايلام منشا خير و برکات بسياري براي استان شود و بخشي از مشکلات و نارسايي هاي حوزه هاي مختلف برداشته شود.
رييس جمهوري اسلامي ايران روز چهارشنبه 17 ارديبهشت در چهارمين سفر استاني خود از ايلام ديدن مي کند.
ديدار با منتخبان، شرکت در همايش توسعه و سرمايه گذاري و نشست شوراي اداري ايلام از برنامه هاي سفر دکتر روحاني به ايلام است.
استان ايلام با گستره 20 هزار کيلومتر مربع و 565 هزار نفر جمعيت در باختري ترين نقطه کشور قرار دارد.
پيش از اين رييس جمهوري به همراه شماري از اعضاي دولت تدبير و اميد به استان هاي مرزي خوزستان، هرمزگان و سيستان و بلوچستان سفر کرده است.
مردم ايلام از زمان آغاز زمزمه هاي سفر رييس جمهوري اسلامي ايران به استان در اسفندماه سال 92 خود را براي پذيرايي و استقبال از دکتر روحاني آماده کرده اند.
ايلامي ها بي صبرانه و اميدورانه به انتظار نشسته اند تا با حضور رييس جمهوري و تدبير دولت گره هاي کور مشکلات ديارشان باز و ظرفيت ها و فرصت هاي توسعه اي استان شکوفا شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن