تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلید تحول در نظام تعلیم و تربیت به دست معلم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: کلید تحول در نظام تعلیم و تربیت به دست معلم است خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: کلید تحول در نظام تعلیم و تربیت بدست معلمان فرهیخته و پژوهش محور است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ساعت 09:27



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، جعفر پاشایی در جشنواره علمی، پژوهشی فرهنگیان بسیجی استان افزود: امروزه نظام تعلیم و تربیت به سه عنصر کار و تلاش، خطرپذیری و اندیشه وابسته است و بدون اینها به نتیجه نخواهیم رسید.
وی اظهارکرد: فکر و اندیشه برتر و خطر پذیری گره گشای همه مشکلات جامعه است و در آموزش و پرورش مولد جامعه پویاست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان توجه به تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش را توجه به همه ابعاد جامعه دانست و گفت: در هر حوزه ای بخواهیم به نتیجه برسیم، اول از همه باید به تعلیم تربیت و رکن اصلی آن معلم پرداخت.
وی معلمان را پیشقراولان عرصه تعلیم و تربیت و رسیدن به قله های معرفت خواند و افزود: معلمان فرهیخته سرمایه حقیقی و ذخایر فرهنگی جامعه هستند.
 
حجه الاسلام ولایی هم در این جشنواره طی سخنانی آثار معلمان را باقیات الصالحات دانست و افزود معلمان در تقویت مبانی اعتقادی کودکان و نوجوانان نقش موثری ایفا می نمایند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه وجه مشترک همه معلمان را صمدیت یعنی پر بودن از علم دانست وگفت : در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام معلمان در خط مقدم جبهه فرهنگی تلاش می نمایند.
رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد موج پژوهش و ارتقای سطح آگاهی فرهنگیان در خصوص جنبش تولید علم و فناوری اعلام کرد.
رحیم حسن پور از ارسال یکهزار و 200 مقاله به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: 300 مقاله پس از داوری به مرحله استانی راه یافت.
وی خاطرنشان کرد: از بین مقالات استانی 28 مقاله به مرحله کشوری راه یافت که دو مقاله رتبه برتر کشوری را کسب کرد.
مقالات مشترک سهیلا بردباری و رقیه شیخ الاسلامی و میکاییل رسولزاده و اکرم باقری به عنوان مقالات برگزیده کشوری انتخاب شده اند.
در این جشنواره از معلمان نمونه کشوری و استانی برگزیده علمی تجلیل شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن