تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814728730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای باند چهار نفره سرقت در مینودشت دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعضای باند چهار نفره سرقت در مینودشت دستگیر شدند مینودشت - گنبدکاووس - ایرنا - ماموران نیروی انتظامی شهرستان مینودشت ، اعضای یک باند سرقت چهار نفره را دستگیر کردند.


جانشین فرمانده انتظامی گلستان در این خصوص جزئیات دستگیری این افراد گفت: در پی سرقت مسلحانه سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 و ماموران پس از اطلاع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سرهنگ ˈعلی اکبر جاویدان ˈ افزود: ماموران انتظامی متشکل از عوامل پلیس آگاهی ، اطلاعات و انتظامی به محل مورد نظر اعزام که به محض رسیدن به محل ، راننده سواری پژو به مأموران اعلام کرد دو نفر را به عنوان مسافر سوار کردم اما در بین راه راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت به خودروی من نزدیک شده و با تهدید اسلحه و با کمک دیگر سرنشینان خودرو مرا پیاده کرده و سریعا از محل گریختند.
وی گفت: بلافاصله مراتب از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به کلیه واحد های انتظامی در سطح شهرستان و شهرهای اطراف اعلام که دقایقی بعد خودروی مورد نظر در یکی از محلات سطح شهر مشاهده شد.
سرهنگ جاویدان تصریح کرد: سرنشینان خودروی سرقتی بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری و شروع به دور زدن در سطح شهر کردند که در همین حین به شدت به تیر برق برخورد کردند.
جانشین فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان با استفاده از تاریکی محل از محل گریختند افزود: پس از تعقیب و گریزی متهمان در مخفیگاهشان به دام افتادند.
جاویدان با اشاره به کشف 6 قبضه سلاح ممنوعه و سرد، 3 دستگاه گوشی تلفن همراه و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت از متهمان گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی به سرقت مسلحانه خودرو و سرقت به عنف نیز اعتراف کردند.
به گفته وی، در بررسی های بعمل آمده مشخص شد دو تن از سارقان دارای 13 فقره سوابق کیفری از قبیل ضرب و جرح ، اختلال در نظم و امنیت عمومی ، سرقت های به عنف ، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان استعمال مواد مخدر و دیگر سوابق هستند.
جانشین فرمانده انتظامی گلستان خاطر نشان کرد: خودروی سرقتی پس از کشف تحویل مالباخته شد.
/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن