تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813037914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت اقتصادي بدون فرهنگ سازي مناسب عقيم مي‌ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۳۱ب.ظ)
شهردارقم: فعاليت اقتصادي بدون فرهنگ سازي مناسب عقيم مي‌ماند شهردار قم با بيان اينكه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي موسسات اقتصادي ما بايد در زمينه فرهنگ نيز همچون اقتصاد فعال و تاثير گذار باشند، گفت:فعاليت اقتصادي بدون فرهنگ سازي مناسب عقيم مي‌ماند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در ديدار با سرپرست جديد امور شعب بانك ملت استان قم با اشاره به اينكه موسسات اقتصادي كشور بايد مبلغ فرهنگ اقتصاد اسلامي باشند، افزود: ما بايد فرهنگ اقتصادي و معيشتي خود را بر اساس سيره ائمه اطهار(ع) تدوين كنيم.
وي بيان داشت :در مسائل اقتصادي نبايد از الگوهاي امپرياليستي و سرمايه داري غرب پيروي كنيم و موسسات اقتصادي مانند بانك‌ها نقش بسزايي در تدوين و ترويج اين فرهنگ دارند.
وي با اشاره به همكاري سازنده شهرداري و بانك ملت در گذشته افزود: همواره بهترين موقعيت‌هاي ملكي را بانك‌ها دارند و اگر خدمات شهري ارتقاء پيدا كند املاك بانك‌ها هم ارزش افزوده بيشتري پيدا مي كند و متقابلا شهرداري هم براي توسعه عمراني شهر به منابع بانكي نيازمند است، پس هر دو سازمان از تعامل سازنده في ‌مابين بهره مند خوهند شد.
دلبري در ادامه با اشاره به اينكه شهرداري يكي از مطمئن ترين مشتريان براي تسهيلات بانك‌هاست و بخش اعظمي از پول‌هاي شهرداري در بانك ملت سرمايه گذاري شده است، خاطر نشان كرد:متاسفانه نظام پيچيده بوروكراتيك و قوانين نا منسجم مانع پيشرفت امور مي‌شوند كه بايد اين مسائل هر چه زود تر مرتفع شوند.
در ادامه اين ديدار سرپرست جديد امور شعب بانك ملت استان قم با بيان اينكه همگي ذينفع مجموعه شهرداري هستيم گفت: بانك ملت رتبه دوم را از نظر منابع دارد و از نظر مصارف هم بالا ترين است.
مرادي با اشاره به سوابق بانكي شهردار و دانش بالاي ايشان در اين زمينه افزود: با توجه سوابق و دانش بالاي شهردار در امور بانكي تعامل بانك و شهرداري مي‌تواند با سهولت بهتري انجام پذيرد.
وي در ادامه با بيان اينكه ذينفعان اين شهر شهروندان و زائران كريمه اهل بيت مي‌باشند،خاطر نشان كرد:خدمت رساني به اين شهر مايه مباهات بانك ملت است و سعي داريم تعاملاتمان با شهرداري بيش از پيش باشد و همواره بانك ملت را در كنار خودتان ببينيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن