تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813041587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از نهادهاي فرهنگي براي توسعه فعاليت هاي اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۸ب.ظ)
استاندار مازندران خبر داد: حمايت از نهادهاي فرهنگي براي توسعه فعاليت هاي اقتصادي استاندار مازندران گفت: اصلاح فرهنگي را نمي توان با بخش نامه ها و در فضاي خارج از جامعه دنبال نمود، بلکه به مسايل و موضوعات فرهنگي بايد در قالب يک جريان نرم افزاري و جاري در عرصه اجتماع پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، فلاح جلودار استاندار مازندران در اجلاسيه ائمه جمعه استان گفت: مصلاهاي جمعه، از مهم ترين پايگاه هاي مردمي و ائمه جمعه، مراجع ريشه دار و مورد اعتماد مردم در مناطق مختلف استان هستند. فلاح نقش ائمه جمعه را در توسعه فرهنگي و اقتصادي اساسي دانست و ابراز داشت: در طول کار اجرايي همواره در کنار روحانيان بوده ام و از رهنمود ها و نقطه نظرات آنان بهره برده ام.
وي توجه به امور جوانان در برنامه ريزي هاي فرهنگي را بسيار مهم دانست و ياد آور گشت: اصلاح فرهنگي را نمي توان با بخش نامه ها و در فضاي خارج از جامعه دنبال نمود، بلکه به مسايل و موضوعات فرهنگي بايد در قالب يک جريان نرم افزاري و جاري در عرصه اجتماع پرداخت.
استاندار با بيان اين که کميته هاي تخصصي جهت تبيين و اجرايي نمودن محورها و ابعاد مختلف شعار سال در استان در حال فعاليت هستند، خاطر نشان کرد: در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان نيز محورهاي نظارت و مديريت فرهنگ عمومي جامعه و مراکز خاص آموزشي فرهنگي تعيين و مورد بحث قرار گرفته است.
فلاح برگزاري کنگره اطروش کبير و ابن شهر آشوب ساروي را در مازندران طي سال گذشته، از مهم ترين رويدادهاي اين حوزه بيان کرد و عنوان داشت: براي سال 93 نيز در حال تدوين برنامه هايي اساسي در بخش فرهنگ و مسايل فرهنگي در شوراي فرهنگ عمومي هستيم.
مقام عالي دولت در استان با اشاره به اين که به پشتيباني نهاد هاي فرهنگي براي توسعه فعاليت هاي اقتصادي در استان اعتقاد دارم، گفت: برنامه هاي اقتصادي استان در محورهاي مختلف کشاورزي، گردشگري، انرژي، صنعت، معدن و تجارت و .. با جديت در حال پيگيري است.
وي با اشاره به اين که پيگيري هايي در جهت تخصيص بيشتر بودجه استان در سال جاري، در حال انجام است، تصريح کرد: مازندران را به خوبي مي شناسم و اکنون در بحث هاي اقتصادي استان، چارچوب هاي بسيار خوبي مطرح و در حال پيگيري است.
فلاح به سفر استاندار آستراخان همراه با 60 نفر به مازندران در هفته پيش اشاره کرد و بيان داشت: روسيه بازار بزرگي براي محصولات مازندران خواهد بود و قريب به 1 ميليون تن مرکبات را مي توان به اين بازار صادر نمود.وي با اشاره به وجود 300 هزار هکتار زمين هاي شيب دار و کم بازده در مازندران از گلوگاه تا رامسر، ياد آور گشت: محققاني را مسوول برنامه ريزي براي تبديل اين عرصه ها به باغات نموديم و در سفر رييس جمهور به مازندران در ماه هاي آتي، اخذ تسهيلات ارزان قيمت براي اجراي اين طرح ها دنبال خواهد شد.
استاندار با اشاره به اين که در فضاي هم دلي و هم افزايي، هيچ مانعي براي توسعه مازندران وجود ندارد، خاطر نشان کرد: از شرق تا غرب مازندران بايد به صحنه سرمايه گذاري براي شکوفايي مازندران بدل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن