تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگیان در توسعه فرهنگ و حماسه اقتصادی نقش مهمی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگیان در توسعه فرهنگ و حماسه اقتصادی نقش مهمی دارند سمنان - ایرنا - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت:فرهنگیان نقش عمده ای در توسعه فرهنگ و تحقق حماسه اقتصادی دارند.


ˈحسن سعدالدینˈ روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان
افزود: فرهنگیان و معلمان بازوی توانمندی هستند که می توانند با برنامه ریزی درست و عزم راسخ و نیز مدیریت جهادی مدنظر مقام معظم رهبری، در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است در تحقق این امر نقش بسزایی ایفا نمایند.
وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین مراکز فرهنگ ساز در کشور اظهار داشت: معلمان نقش برجسته و بی بدیلی در تاریخ انقلاب اسلامی دارند و نمونه آن شهید مطهری به عنوان متفکری برجسته است که همانند او نیست و افکار و کتابهایش در بین جوانان جایگاه خاصی دارد.
سعدالدین با اشاره به هفته سلامت بر اهمیت سلامت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تاکید کرد و افزود: مدیران مدارس نقش ویژه ای در برنامه ریزی و آگاه سازی دانش آموزان و در نهایت خانواده ها دارند و می توانند به رشد سلامت عمومی کشور و کاهش هزینه کمک نمایند.
سعدالدین به هفت مدرسه در دست احداث در سمنان اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود این مدارس مهر آینده با همکاری نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.
وی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز در ترویج فرهنگ آموزش گفت: مشارکت بالای مردم در این زمینه نشان دهنده فرهنگ والای مردم شهرستان و استان سمنان است.
فرماندار سمنان با بیان اینکه سمنان با توجه به رشد جمعیت به 40 مدرسه جدید نیاز دارد خواستار مشارکت خیرین مدرسه ساز در ایجاد سخت افزار مورد نیاز و محیط آموزشی مناسب برای دانش آموزان این شهرستان شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت های مدارس سمنان گفت: شهرستان سمنان دارای 173 مدرسه در مقاطع پیش دبستانی تا متوسطه است.
ˈسعید رضاییˈ از برگزاری آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان با حضور مسوولین استان سمنان در روز هفدهم اردیبهشت در سالن امیر کبیر دانشگاه سمنان و همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در روز هجدهم اردیبهشت در مجتمع دامغانیان این شهر خبر داد.
در این نشست مقرر شد کمیته ای برای برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در شهرستان سمنان تشکیل شود.ک/2
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن