تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815547339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال فرهنگی کویتی: توسعه فرهنگی مهم تر از توسعه اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فعال فرهنگی کویتی: توسعه فرهنگی مهم تر از توسعه اقتصادی است تهران-ایرنا- ˈجمال الملاˈ مسوول غرفه شورای ملی کویت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، اهمیت توسعه فرهنگی را به مراتب بیشتر از توسعه اقتصادی دانست.


ˈالملاˈ که برای دومین بار در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است ، روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه مراکز نشر زیادی از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه شرکت دارند و این رویداد بستری را برای گسترش همکاری فرهنگی میان کشورها فراهم کرده است.
وی توضیح داد: بی شک برگزاری این نمایشگاه ها سبب توسعه روابط فرهنگی میان کشورهای اسلامی می شود و تهران با فراهم کردن این فرصت، امکان همکاری فرهنگی کشورها را تقویت کرد.
الملاء به تمایل دولت کویت به تقویت روابط با ایران در همه زمینه ها به ویژه در حوزه فرهنگ اشاره کرد و توسعه فرهنگی را از توسعه اقتصادی مهم تر دانست.
مسوول غرفه کویت، نمایشگاه تهران را از نظر وسعت ، گستردگی، تنوع کتاب، هماهنگی و نظم آن در خاورمیانه بی نظیر خواند و با اشاره به موانع گمرکی، خواستار تخصیص تسهیلات بیشتر برای کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه شد.
الملا محصولات فرهنگی عرضه شده در غرفه کویت در نمایشگاه تهران را کتاب هایی با موضوعات علمی، سیاسی، دینی، اجتماعی، فرهنگی، ادبیات، شعر، تئاتر و داستان های تاریخی ذکر کرد.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا20 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.
مترجمام** 1453 * 1447 **1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن