تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819395033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار دهلران: مشکل طرحهای ناتمام در سفر رییس جمهوری پیگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار دهلران: مشکل طرحهای ناتمام در سفر رییس جمهوری پیگیری می شود دهلران-ایرنا- فرماندار دهلران گفت: مشکل اجرا و تکمیل طرح های نیمه تمام بخش های مختلف در سفر هفته جاری رییس جمهوری و هیات دولت به استان ایلام پیگیری می شود.


ˈبهزاد علیزادهˈ روز دوشنبه در نشست شورای اداری دهلران اظهار کرد: استان میزبان چهارمین سفر دکتر روحانی و دولت است و این سفر منشا خیر و برکت برای مردم ایلام خواهد بود.
وی یادآور شد: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیاری است و امیدواریم سفر دولت تدبیر و امید دستاوردهای خوبی برای توسعه این منطقه داشته باشد.
علیزاده افزود: مسائل و مشکلات و مطالبه های شهرستان و مردم جمع بندی و به استانداری ایلام ارسال شده است و در این سفر به جدیت رفع آنها پیگیری می شود.
فرماندار دهلران تاکید کرد: این شهرستان ظرفیت های بسیاری در زمینه آب و خاک، نفت و گاز و گردشگری دارد که برای شکوفایی و بهره برداری آنها نیاز به کمک دولت تدبیر و امید است.
وی گفت: موضوع پروژه های نیمه تمام از دغدغه های مردم و مسوولان دهلرانی است که انتظار می رود در این سفر وضعیت آنها تعیین تکلیف و اقدام های لازم و کافی برای اجرای آنها انجام شود.
علیزاده افزود: پالایشگاه و پتروشیمی، سد میمه و جاده چم سرخ بخشی از پروژه های شهرستان دهلران بوده که نیازمند تعیین تکلیف و توجه ویژه در سفر هیات دولت به استان است.
7175/565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن