تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز مدیریت حوزه های علمیه اهانت به ساحت مرجعیت شیعه در بحرین را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرکز مدیریت حوزه های علمیه اهانت به ساحت مرجعیت شیعه در بحرین را محکوم کرد قم- ایرنا- مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای اهانت به ساحت مرجعیت شیعه و آزردگی مردم مظلوم بحرین رامحکوم کرد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: همواره علمای جهان اسلام مدافعان استقلال و عزت مسلمانان و کشورهای اسلامی و سد مستحکمی در مقابل سلطه استعمارگران بوده اند.
در این بیانیه افزوده شده است : اکنون نیز علمای کشور مسلمان بحرین همچون دیگر روحانیت جهان اسلام بر همان خط مشی باقی مانده و عالمان بزرگی همچون آیت الله شیخ ˈعیسی احمد قاسمˈ پیشوایی مردم مسلمان را به عهده دارد و شایسته بود حکومت بحرین به جای اعمال محدودیت، زندانی کردن و اخراج علما، از خیرخواهی ها و رهنمودهای مبتنی بر آموزه های الهی این رادمردان راه حق، بهره برده و با سرلوحه قرار دادن عدالت و مودت با اقشار مختلف مردم در راه آسایش، آرامش و سربلندی ملت خود گام بردارد.
دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: اما حکام بحرین به جای بهره برداری از رهنمودهای دینی علما هر روز مشکلات بیشتری را برای علما ایجاد می کنند که آخرین آنها لغو تابعیت تعدادی از عالمان شهروند مظلوم بحرین به ویژه آیت الله شیخ ˈحسین نجاتی زید عزهˈ، نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی در بحرین بود که با هتک و اهانت، ایشان را از خاک بحرین اخراج کردند.
دراین بیانیه تاکید شده است: مرکز مدیریت حوزه های علمیه همراه و همگام با سایر علمای جهان اسلام ضمن محکومیت شدید این اقدام که اهانت آشکار به ساحت مرجعیت شیعه و آزادگی مردم مظلوم بحرین است؛ به عواقب خطرناک اینگونه برخوردها هشدار داده و از دولت بحرین می خواهد تا به جای برخورد قهرآمیز با اتباع خود، به گفت وگوی جدی ملی و شنیدن نصایح علما روی آورده و حقوق شهروندی و آزادی های مشروع ملت مسلمان بحرین و نهادهای دینی را محترم شمرده با رفتاری حکیمانه، از موعظه حسنة علمای اعلام بهره جوید.
وزرات کشور بحرین روز چهارشنبه، سوم اردیبهشت اعلام کرد که آیت الله النجاتی به خارج از این کشور تبعید شده است.
آیت الله النجاتی که سال 1960 میلادی در بحرین متولد شده است، جزو فهرست 31 نفری از شهروندان بحرینی است که دولت بحرین ماه نوامبر سال 2012 هویت بحرینی آنها را سلب کرد.ک/1
/7404/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن