تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815715642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهي 3600 ميليارد توماني وزارت آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۱۷ب.ظ)
بدهي 3600 ميليارد توماني وزارت آموزش و پرورش قائم مقام وزير آموزش و پرورش از وجود مقاومت و بار مالي فراوان براي اجراي نظام رتبه بندي معلمان در کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ خليل بابالو پيش از ظهر امروز در مراسم تجليل از معلمان نمونه کشوري و استاني در اهواز گفت: پيگير انجام نظام رتبه بندي معلمان هستيم که کار بسيار سختي است و اين کار قطعاً انجام مي شود هرچند بار مالي سنگيني دارد و مقاومت براي اجراي اين طرح بسيار است. در اجراي اين طرح معلمان با توجه به شايستگي هايشان رتبه بندي مي شوند.
وي افزود: سال گذشته وقتي با تغييرات مديريتي وزارت آموزش و پرورش را تحويل گرفتيم وزارت آموزش و پرورش دو هزار و 600 ميليارد تومان بدهي داشت که در ايام نوروز اين بدهي به سه هزار و 600 ميليارد تومان افزايش يافت.
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در ارتباط با وضعيت نيروي انساني آموزش و پرورش بيان کرد: ساماندهي نيروي انساني کار بسيار سختي است که در ساماندهي نيروي انساني آموزش و پرورش توازن مناسبي وجود ندارد. در مراکز استان ها رقم توازن نيروي انساني بيشتر به هم مي خورد و ساماندهي نيروي انساني بسيار قطعي، ضروري و لازم است.
گنجاندن حقوق شهروندي در کتب درسي
بابالو ادامه داد: يکي از مشکلات کشور ما عدم آگاهي از حقوق شهروندي است که افراد با عدم آشنايي از حقوق اجتماعي، فردي و شهروندي خود دچار آسيب هاي فراوان مي شوند. قرار است اين حقوق را در کتب درسي بگنجانيم و امر به معروف و نهي از منکر را قرار است از مدارس آغاز کنيم و اگر اين کارها در جامعه انجام شود و مردم ظرفيت پذيرش انتقاد و امر به معروف و نهي از منکر را داشته باشند جامعه ما به سمت سلامت پيش مي رود. اگر اين کار انجام نشود مسائلي چون دروغ، ريا و چاپلوسي در جامعه افزايش پيدا مي کند.
رئيس مرکز امور بين الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش تصريح کرد: يکي از سياست هاي کلان ما اين است که به سمت تقويت مشارکت هاي عمومي برويم. ما کشور جواني هستيم و دانش آموزان ما ظرفيت خوبي دارند که روحيه پژوهش و تحقيق را بايد در ميان اين دانش آموزان نهادينه کنيم و جوانان خود را باور داشته باشيم. بايد به آنها ميدان کار دهيم و يکي از راهکارهاي باور دانش آموزان ايجاد پژوهش سراهاي دانش آموزي است.
استفاده از توان معلمان در سطح بين الملل
وي بيان کرد: براي حضور فرهنگيان سراسر کشور در حوزه بين الملل پيگير هستيم و بانک اطلاعاتي معلماني که توان حضور در سطح بين الملل را دارند ايجاد شده است که در سايت اين مرکز تعداد 300 مجمع علمي که قرار است در سال 2014 در کشورهاي جهان با موضوع تعليم و تربيت برگزار شود را اعلام کرده ايم. همچنين معلماني که در سمينارهاي بين المللي مي توانند مقاله علمي ارائه کنند را پشتيباني مي کنيم.
بابالو يادآور شد: در موسسه آيسسکو که 50 کشور عضو آن هستند ما نيز عضويت داريم و بابت اين عضويت 700 هزار دلار پرداخت مي کنيم. براي اين هزينه بايد استفاده لازم را ببريم و پروژه تعريف کنيم. علاوه بر آن در يونسکو هم عضو هستيم و از تمامي معلماني که طرح و برنامه اي دارند تقاضا مي کنيم آن را ارائه کنند تا در مجامع بين المللي از آن استفاده کنيم. ضمن اينکه سايت اين مرکز را به زبان هاي عربي، فرانسوي و انگليسي مجهز مي کنيم و فعاليت هاي ما تقويت خواهد شد.
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در پايان گفت: اگر کارها و طرح هاي معلمان کشور را در سايت يونسکو ثبت کنيم تا ساير فرهنگيان سراسر کشور از آن استفاده کنند؛ بسيار عالي است زيرا ما حق عضويت پرداخت مي کنيم و اين هزينه ها نبايد بدون استفاده بمانند. همچنين امروز بيشترين تهاجم دشمن در بخش فرهنگ است و بزرگترين و حساس ترين سربازان ما نيز معلمان هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن