تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806650016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد امروز سیاست های خارجی دولت با اصالت های نظام سازگار نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
رویکرد امروز سیاست های خارجی دولت با اصالت های نظام سازگار نیست خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: رویکرد برخی مسؤولان امروز نظام در بحث سیاست خارجه و برخی حرکت های صورت گرفته، هرگز با اصالت های نظام و شاخص های امام(ره) و رهبری سازگار نیست و این خطر بزرگی است که اگر ادامه یابد، بسیار نگران کننده خواهد بود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با مجموعه عقیدتی و سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) این استان، ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی، با اشاره به این که این مناسبت مهم، تحت الشعاع هفته معلم قرار گرفته است، اظهار داشت: نقش مجموعه عقیدتی سیاسی بسیار مهم و کلیدی است و از آن جایی که این نقش، کمتر مورد توجه قرار می گیرد، باید به گونه ای جبران شود و این نیاز است.
 
امام جمعه شهرکرد در اهمیت جایگاه مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه بیان داشت: به همان میزانی که سپاه و بسیج در نظام نقش ایفا می کنند، این مجموعه نیز نقش حیاتی و کلیدی دارد چرا که سپاه و بسیج، بدون اعتقاد و بصیرت سیاسی نمی تواند نقش خود را در جامعه ایفا کند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که بصیرت سیاسی و اعتقادی لازمه نقش آفرینی سپاه است که باید به طور مستمر به این مجموعه تزریق شود، خاطرنشان کرد: همه مجموعه ها نیازمند بصیرت اعتقادی و سیاسی هستند اما از آن جا که سپاه و بسیج جایگاه دیگری در نظام دارد که با هیچ مجموعه دیگری قابل قیاس نیست، بنابراین نقش امور اعتقادی و سیاسی در این مجموعه بسیار پررنگ تر است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی، ولی فقیه نخستین نقش را می آفریند و سپاه و بسیج، به عنوان بازوان ولایت، نقش دوم را ایفا می کنند، ابراز داشت: اگر سپاه و بسیج بازوان رهبری باشند که این چنین هست، لازمه تحقق این مهم، داشتن پایگاه قوی اعتقادی و سیاسی است.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، گرایش به دنیا و دنیاگرایی را مهم ترین خطر پیش روی مجموعه سپاه دانست و افزود: مهم ترین خطری که همه مجموعه ها را تهدید می کند، گرایش های دنیوی است که انواع مختلف دارد و باید به عنوان خطر مورد توجه قرار گیرد که در این میان، داشتن پایگاه اعتقادی قوی بسیار ضروری است.
 
این مقام مسؤول، انحرافات سیاسی را یکی دیگر از خطرهای مهم پیش روی جامعه عنوان کرد و ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی در دو عرصه به صورت آشکار با خطر مواجه است.
 
وی، عملکرد و روند پیش روی امروز سیاست خارجی را نخستین تهدید برای نظام عنوان کرد و ابراز داشت: رویکرد برخی مسؤولان امروز نظام در بحث سیاست خارجه و برخی حرکت های صورت گرفته، هرگز با اصالت های نظام و شاخص های امام(ره) و رهبری سازگار نیست و این خطر بزرگی است که اگر ادامه یابد، بسیار نگران کننده خواهد بود.
 
امام جمعه شهرکرد، مسائل و مشکلات داخلی را دومین خطر پیش روی امروز نظام دانست و افزود: امروز ما در مسائل داخلی به شدت با فتنه هایی روبه رو هستیم که کمتر از فتنه 88 نیست که اگر هشدار داده نشود و به طور مستمر بصیرت افزایی صورت نگیرد، به یقین با تهدید جدی مواجه خواهیم شد.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که متأسفانه فتنه گران در حال ورود به عرصه فرهنگی کشور هستند و این یک هشدار جدی است، خاطرنشان کرد: امروزه مهم ترین مشکل جامعه، مشکلات اقتصادی است که با اعمال تحریم ها این مشکلات بیشتر هم شده است اما این که رهبر معظم انقلاب، در شعار سال جدید، مقوله فرهنگ را قبل از اقتصاد بیان می کنند، به خاطر احساس خطری است که ایشان کرده اند و این نشان می دهد که خبرهایی در کار است و همه باید هشیار باشند./9457/پ201/ب



۱۳۹۳/۲/۱۵






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن