تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح تحول نظام سلامت گامی مهم دربرقراری عدالت اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح تحول نظام سلامت گامی مهم دربرقراری عدالت اجتماعی است زنجان- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت گامی مهم دربرقراری عدالت اجتماعی است.


علیرضا بیگلری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آغاز طرح تحول نظام سلامت در این استان همزمان با سراسر کشور، افزود: این طرح درراستای ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت از سوی رهبر فرزانه انقلاب و ارایه بسته های حمایتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.
وی یادآورشد: با اجرای این طرح بیماران بستری دربیمارستانهای استان فقط با پرداخت 10 درصد هزینه های بیمارستانی می توانند از خدمات مورد نیاز استفاده کنند.
بیگلری افزود: علاوه بر آن زایمان طبیعی نیز در تمامی بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه رایگان و بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای از مادران انجام می شود.
وی از آمادگی بیمارستانهای این استان برای اجرای بهینه این طرح و ارایه خدمات مورد نیاز به مراجعه کنندگان خبرداد و اظهار کرد: بهینه سازی فضاها، افزایش و ارتقا تجهیزات مورد نیاز از اولویتهای مهم این واحد دانشگاهی است که با تحقق آن خدمات ارتقا خواهد یافت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: برای اجرای این دو بسته نخست درحوزه سلامت، مشکل نیروی انسانی وجود ندارد اما در مراحل بعدی با تزریق منابع و نیروی لازم از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کیفیت خدمات ارتقا خواهد یافت.
وی بابیان اینکه اجرای هر طرح و برنامه ای نواقص و اشکالاتی دارد، اظهار کرد: متولیان حوزه سلامت این استان با جدیت بیشتری مسایل و مشکلات احتمالی در مراکز بیمارستانی تابعه را با هدف ارایه خدمات مناسب رصد خواهند کرد.
بیگلری افزود: اجرای گام به گام طرح تحول نظام سلامت به صبر و همکاری مردم نیاز دارد و برخی اشکالات و کاستی های احتمالی درخدمات دهی نباید به نارضایتی منتهی شود.
وی اظهارکرد: با نگاهی گذرا به برنامه های کشورهای موفق و دارای سیستم مدرن سلامت می توان دریافت که اجرای چنین طرح هایی با مشکلاتی مواجه بوده اما به تدریج تکمیل تر شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت انقلاب بزرگی در کشور است و اطلاع رسانی رسانه های گروهی سهم بسزایی در آگاهی بخشی، مشارکت فعالانه مردم و تحقق برنامه های مدون شده در این بخش دارد.
596/7320
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن