تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803935004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل قیمت کالاهای اساسی با کاهش هزینه‌های تولید/ دولت درباره قیمت شیر تصمیم می‌گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > صنعت و تجارت و کشاورزی حجتی عنوان کرد:
کنترل قیمت کالاهای اساسی با کاهش هزینه‌های تولید/ دولت درباره قیمت شیر تصمیم می‌گیرد
وزیر جهادکشاورزی از برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری محصولات کشاورزی در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: کنترل قیمت کالاهای اساسی با کاهش هزینه های تولید صورت می پذیرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حجتی در حاشیه‌ نهمین همایش اقتصادکشاورزی در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای هدفمندی یارانه‌ها منابع ترجیحی به بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد و در حال حاضر هم بخشی از خسارتها را دولت به کشاورزان بیمه شده پرداخت می کند. وزیر جهاد کشاورزی افزود: با بانک‌های مختلف هم در قالب وجوه اداره شده قرارداد داریم تا نقدینگی مورد نیاز بخش کشاورزی را تامین کنند. وی درباره هدفمندی یارانه‌ها و قیمت‌گذاری کالاهای اساسی هم گفت: برای بهره‌ور کردن مراکز تولیدی تلاش می کنیم تا با کاهش هزینه تولید، قیمت ها را ساماندهی کنیم. حجتی تاکید کرد: در صورتی که لازم باشد تولید‌کنندگان باید با مراجع مربوطه رایزنی کنند و مجوزهای لازم را بگیرند. وزیر جهادکشاورزی در باره قیمت شیر و لبنیات نیز گفت: این محصولات نیز همان روند کالاهای اساسی است و در مورد تغییر یا تثبیت قیمت آن باید مراجع ذیربط تصمیم بگیرند. وی در باره احتمال تغییر قیمت محصولات اساسی مانند شیر گفت: مراقبت لازم درباره کالاهایی که مورد حمایت دولت است، انجام می‌شود. وزیر جهادکشاورزی درباره تولید و بازار محصولات تضمینی اطمینان داد و اعلام کرد برنامه کشت تولید محصولات اساسی کشاورزی که دولت به صورت ویژه حمایت می‌کند و قیمت خرید تضمینی دارد ، به خوبی اجرا می شود. وی ادامه داد: اگر کشاورزی نتواند محصول را به قیمت مناسب بفروشد، ما خریداری می کنیم. حجتی اظهار داشت : محصولاتی که در فصل بهار کشت می‌شود مانند سیب‌زمینی، چغندرقند، ذرت، علوفه و غیره، تعیین تکلیف شده و دولت موظف است در صورت نیاز به قیمت مناسب خریداری کند. وی ادامه داد: بخش کشاورزی در ایران مانند همه کشور‌های دنیا باید از حمایت و پشتیبانی دولت و مسئولان برخوردار باشد چون ریسک بالایی در سرمایه‌گذاری دارد. حجتی افزود: دولت راهکارهای تامین منابع پشتیبان را در بودجه‌های سالانه و برنامه‌های پیش‌بینی شده دارد و تسهیلاتی که برای بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده با منابعی که در اختیار بخش کشاورزی قرار می‌گیرد ، متفاوت است. وزیر جهادکشاورزی گفت: منابع بخش کشاورزی ، منابع ترجیحی است و با توجه ارزش افزوده پایین‌تر بخش کشاورزی نسبت به دیگر بخش‌های اقتصادی هیچ‌گاه منابع بازار در اختیار این بخش قرار نمی‌گیرد. حجتی افزود: بیمه محصولات کشاورزی که بخشی از آن شامل بیمه‌های جاری و انتفاعی نیز می‌شود با کمک عمده دولت منابع آن تامین می‌شود و 75 درصد آنچه که در بیمه کشاورزی وجود دارد سهم دولت و 25 درصد آن سهم بیمه‌گذار است.


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن