تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوانان واليباليست تست آمادگي جسماني دادند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۱۳ب.ظ)
نوجوانان واليباليست تست آمادگي جسماني دادند تيم ملي واليبال نوجوانان ايران که در دوره دوم اردوي آماده سازي خود در آکادمي ملي المپيک وپارالمپيک به سر مي برند در اولين دور از تست هاي آمادگي جسماني شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، آکادمي ملي المپيک وپارالمپيک، نفرات دعوت شده به اين اردو که از روز 13 ارديبهشت آغاز شده است، صبح امروز با حضور در مرکز سنجش وتوسعه قابليتهاي جسماني اين مجموعه و زير نظر کارشناسان اين مرکزتست دادند.
در اين اردو 19 واليباليست نوجوان حضور دارند که خود را براي مسابقات قهرماني آسيا وانتخاتي نوجوانان جهان آماده مي کنند.
محمود وکيلي سرمربي اين تيم در گفتگويي کوتاه در خصوص برگزاري اين اردوهاي آمادگي گفت: پس از پايان اردوهاي آمادگي، 12 واليباليست منتخب به مسابقات آسيايي سريلانکا که از تاريخ 14 لغايت 22 شهريور برگزار مي شود اعزام خواهند شد.
وي همچنين به تيم هاي حريف ايران در اين رقابتها اشاره کرد وگفت: تيم واليبال نوجوانان در يان رقابتها با تيمهاي قطر،هند وبحرين هم گروه است وحريفان اصلي تيم ايران در اين مسابقات که با حضور 16 تيم برگزار مي شود کشورهاي چين وچين تايپه وژاپن وهند مي باشند.
سرمربي اين تيم در ادامه به اردوهاي خارج از کشور اين تيم از اشاره کرد وخاطر نشان شد: تا تير ماه ، اين تيم در آکادمي ملي المپيک در اردو مي باشد وپس از آن جهت کسب آمادگي بيشتر در کشور ترکيه اردو خواهيم زد. البته فدراسيون در حال رايزني براي برگزاري چند ديدار تدارکاتي واردوهاي خارج از کشور ديگر نيز مي باشد که هنوز به طور قطعي زمان ومحل آن مشخص نيست.
شايان ذکر است محمد وکيلي سر مربي اين تيم مي باشد وغلامرضا مومني مقدم، عليرضا طلوکيان وحميد جعفر زاده بعنوان کمک مربي وي را ياري مي رسانند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن