تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819208043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اطلاعات در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه اطلاعات روز دوشنبه «راهی جز دوری از افراط و بازگشت به عقلانیت نداریم» و «لاریجانی: همه باید از مذاکرات دفاع کنند» را در صفحه نخست برجسته کرد.


روزنامه اطلاعات تیتر یک را به موضوع راهی جز دوری از افراط و بازگشت به عقلانیت نداریم، اختصاص داد و نوشت: حسن روحانی رییس جمهوری در جمع استادن و معلمان نمونه کشور گفت که این دولت از آغاز تاکید داشته است و امروز هم تاکید می کند راهی جز اعتدال، دوری از افراط، تفریط و تحجر و تسلیم دیگران نبودن و راهی جز عقلانیت نمی شناسد.
وی با اشاره به تجربه خود در دوران سیاست و زمان نهضت انقلاب اسلامی تا امروز، اظهار داشت: در این دوران همیشه مسوولیتی در حوزه های مختلف بر عهده داشته ام و آنچه که می فهم این است که تندروی و افراط به ما لطمه زده است و تندروی و افراط برای مملکت نفعی نداشته است.
روزنامه اطلاعات عنوان لاریجانی همه باید از مذاکرات دفاع کنند را انعکاس داد و نوشت: رییس مجلس در دیدار با اعضای کانون نمایندگان دوره های مختلف مجلس با بیان این که تمامی بخش های کشور باید از مذاکرات دفاع کنند افزود: در مذاکرات سیاسی نیاز به همگرایی داخلی داریم، زیرا در صورت نبود همگرایی، نمی توان از منافع کشور دفاع کرد.
لاریجانی گفت: گاهی می بینیم برخی دوستان اشکالاتی را بزرگ می کنند که با این اقدام مسایل مهم تر دیده نمی شوند؛ از این رو به طور مثال در مذاکرات سیاسی نیاز به همگرایی داخلی داریم، زیرا در صورت نبود همگرایی نمی توانند از منافع کشور دفاع کنند. بنابراین تمامی بخش های کشور باید از مذاکرات دفاع کنند؛ البته این موضوع به معنای نقد نکردن نیست، اما نقد باید در جای خودش مطرح شود.
‏این روزنامه در صفحه اخبار داخلی تشکیل کمیته ویژه رفع بحران آب 14 شهر بزرگ کشور را بازتاب داد.
حمید چیت چیان وزیر نیرو در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با ارایه گزارشی مشروحی در مورد وضع آب و برق کشور اعلام کرد: کمیته ویژه ای تشکیل شده است تا بر بحران آب 14 شهر بزرگ کشور نظارت کند تا در تابستان امسال مشکل کمبود آب نداشته باشیم. میزان مصرف آب در ایران 96 میلیارد مترمکعب است که در مقایسه با 120 میلیارد مترمکعب از کل منابع آب تجدید شونده، وضع بحرانی را نشان می دهد.
شهادت 11 زائر حرم امام هادی(ع) در مسیر سامرا به بغداد تیتر دیگر روزنامه اطلاعات است.
منابع امنیتی در عراق از حمله افراد مسلح به اتوبوس حامل زائران حرم امامین عسکریین(ع) در مسیر سامرا به بغداد که به شهادت 11 زائر و زخمی شدن 21 زائر دیگر انجامید خبر داد.
یک منبع در فرماندهی عملیات سامرا در این باره اظهار داشت: تروریست ها در این حمله که در شهر بلد به وقوع پیوست،پس از منفجر کردن بمبی در مسیر این اتوبوس زائران را به گلوله بستند.
این روزنامه عنوان بازنگری در نظام استخدامی و بازنشستگی کشوری را برجسته کرد. احمد طباطبایی مسوول کمیته بازنگری قانون مدیریت خدمات کشوری در نشست تخصصی- علمی تبیین و ارزیابی رویکردهای ناظر بر اصلاح و بازنگری قانون مدیریت خدمات کشوری از بررسی افزایش مدت زمان خدمت تا 35 سال خبر داد و گفت: براساس بازنگری قانون مدیریت خدمات کشوری ورود به خدمت انعطاف پذیرتر می شود و استخدام در 2 نوع بلندمدت با 35 سال و کوتاه مدت به مدت یک سال و قابل تمدید خواهد شد.

**2059**9131
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن