تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805301256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه سالم تنها با پیشگیری از آسیب های اجتماعی محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد گنجیانی عنوان کرد:
جامعه سالم تنها با پیشگیری از آسیب های اجتماعی محقق می شود
دهدشت – خبرگزاری مهر: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که به جامعه هدف آموزش بهتر زیستن را بدهیم، گفت: داشتن جامعه ای سالم هدف بهزیستی است و این هدف تنها با پیشگیری از آسیب های اجتماعی محقق می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، غضمان گنجیانی شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه از حوزه توان بخشی، حوزه امور اجتماعی، معاونت توسعه و پیشگیری وحوزه اشتغال و مشارکت های مردمی به عنوان چهار حوزه کاری این اداره نام برد و اظهار داشت: اداره بهزیستی در این حوزه ها خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. وی با اشاره به اینکه در حوزه توان بخشی هزار و 416 خانوار در قالب هزار و 942 نفر تحت پوشش هستند، بیان کرد: در سال گذشته 18 میلیارد ریال مستمری در حوزه توان بخشی پرداخت شد. گنجیانی با بیان اینکه 89 دانشجوی معلول در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد، از پرداخت 645 میلیون ریال شهریه دانشجویی به این دانشجویان در سال گذشته خبر داد.  وی خرید تعداد زیادی ویلچر، سمعک، تشک مواج، عصای زیربغل و ... برای حوزه تحت پوشش را از دیگر خدمات این اداره در سال گذشته عنوان کرد. رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه همچنین تعداد معلولان ضایعه نخاعی در سطح این شهرستان را 30 نفر عنوان کرد و یادآور شد: این اداره ماهیانه نسبت به خرید وسایل بهداشتی برای این معلولان اقدام می کند. گنجیانی همچنین از برگزاری هزار و سه جلسه گفتار درمانی برای 65 نفر و هزار و 800 جلسه کار درمانی برای 180 نفر در سال گذشته خبر داد. وی همچنین از فعالیت یک واحد CBR در سطح این شهرستان خبر داد و و ظیفه این واحد را شناسایی معلولین ناشناخته در روستاهای غیرقابل دسترسی و معرفی این افراد به سازمان بهزیستی جهت ارائه خدمات توان بخشی عنوان کرد. رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه همچنین با اشاره به اینکه چهار مرکز شبانه روزی نگهداری معلولان در سطح این شهرستان فعالیت می کند، اضافه کرد: از این تعداد دو مرکز مربوط به نگهداری و مراقبت از بیماران اعصاب و روان و عقب مانده های ذهنی با ظرفیت 55 نفر مرد و یک مرکز محل نگهداری عقب مانده های ذهنی مربوط به زنان و دختران با ظرفیت 44 نفر است. گنجیانی بیان کرد: در این مراکز خداماتی همچون ویزیت، نگهداری، سه وعده غذا و تامین پوشاک برای افراد مورد بستری صورت می گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه دو مرکز آموزش افراد عقب مانده ذهنی در شهر دهدشت وجود دارد، تصریح کرد: ظرفیت این مراکز 20 و 30 نفر است که در آنها آموزش های لازم مانند قالی بافی به افراد عقب مانده ذهنی داده می شود. رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه همچنین با اشاره به اینکه در حوزه امور اجتماعی به زنان بی سرپرست و بدسرپرست، خانواده های در معرض آسیب، کودکان بی سرپرست، کودکان خیابانی و کودکان شبه خانواده خدمات ارائه می شود، گفت: در این حوزه هزار و 184 خانوار مستمری دریافت می کنند که در سال گذشته 10 میلیارد ریال به آنها پرداخت شد. گنجیانی با بیان اینکه کودکان روستایی به دلیل عدم رعایت رژیم های غذایی مناسب دچار سوءتغذیه می شوند، اضافه کرد: در طی یک سال گذشته مبلغ 927 میلیون ریال جهت تامین غذای گرم هزار و 104 کودک در مناطق محروم پرداخت شد. وی با اشاره به اینکه در طی یک سال گذشته 12 مهد کودک به وسایل سمعی و بصری مجهز شد، از پرداخت 39 میلیون ریال شهریه کودکان مستمند در سال گذشته خبر داد. رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه همچنین با اشاره به اینکه  105 زن بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، بیان کرد: در سال گذشته 462 میلیون ریال برای سهمیه بیمه تامین اجتماعی این زنان پرداخت شد. گنجیانی ادامه داد: در طی یک سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 735 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به 534 دانشجوی بی بضاعت و شبه خانواده پرداخت شد. وی با بیان اینکه در طی یک سال گذشته 365 میلیون ریال کمک هزینه موردی به افراد تحت پوشش این اداره پرداخت شد، عنوان کرد: از این مبلغ 120 میلیون ریال به 237 نفر از مددجویان و 245 میلیون ریال به زنان بی سرپرست و بد سرپرست پرداخت شد. رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه یادآور شد: در سال گذشته دو هزار قوطی شیرخشک میان کودکان دوقلو و سه قلو و معلولین ایزوله این شهرستان توزیع شد.


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن