تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 23 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810891108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«نقش مدیریت فرهنگی شهر» در ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

«نقش مدیریت فرهنگی شهر» در ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی تهران بزرگ -ایرنا - «نقش مدیریت فرهنگی شهر در ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی» عنوان همایشی است که مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و رییس فرهنگسرای رویش در غرب پایتخت برگزار می کند.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، فرزاد قاسم زاده در خصوص برگزاری این همایش گفت: فرهنگسرای رویش با مشارکت امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همایش نقش مدیریت فرهنگی شهر در ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی را برگزار می نماید.
وی ادامه داد: این برنامه با هدف بررسی فرصت ها و آسیب ها در عرصه کتاب و کتابخوانی و نقش کتابداران به عنوان حلقه ی واسط میان مولفین و مخاطبین برگزار می شود.
قاسم زاده با اشاره به این برنامه گفت: این برنامه با حضور محمد دکامه ای مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسین رحیمی مدیر کتابخانه قائم و علیرضا محمودی مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.
رییس فرهنگسرای رویش افزود: این نویسندگان و پژوهشگران علاوه بر انجام وظایف محوله، فعالیت های پژوهشی مختلفی در موضوعات فرهنگی انجام داده که می توان به تالیف کتاب «اندیشه ناب» شامل مجموعه ای از برنامه های کاربردی در حوزه کتاب و کتابخوانی، مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری، تالیف کتاب «لذت مطالعه» شامل مجموعه تکنیک ها و برنامه های کاربردی برای علاقمند کردن کودکان به مطالعه ، نگارش محتوای بسته آموزشی
«چگونه کتاب بخوانیم» شامل مجموعه ای از راهکارها و شیوه های مطالعه ، ارائه پژوهشی با موضوع «معیارهای اثربخشی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» در جشنواره پژوهشی شهرداری تهران و انتخاب به عنوان اثر قابل تقدیر، اشاره کرد.
همچنین ارائه پژوهشی با عنوان «بهره وری و ارتقاء کیفیت در مدیریت فرهنگی» در جشنواره پژوهش های شهرداری تهران ، ارائه پژوهشی با عنوان «راهبردها و راهکارهای ارتقاء کیفیت در خدمات و محصولات فرهنگی مبتنی بر تجربه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» انتخاب به عنوان پژوهش برگزیده در جشنواره مطالعات فرهنگی شهرداری از دیگر آثار می باشد.
قاسم زاده افزود: این همایش 17 اردیبهشت از ساعت 9 الی 12 در سالن همایش های برج فرهنگی آزادی برگزار می شود.
وی همچنین از رونمایی هفت بسته ی فرهنگی هنری در غرب پایتخت اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته معلم و روز پدر هفت بسته فرهنگی هنری در غرب پایتخت انجام می شود.
وی با اشاره به ویژه برنامه های مختلف فرهنگسرای رویش همزمان با هفته ی معلم و روز پدر اظهارداشت: فرهنگسرای رویش همزمان با هفته معلم و روز پدر ویژه برنامه های مختلفی برگزار می کند .
قاسم زاده با توجه به برنامه های هفته معلم تصریح کرد: از ویژه برنامه های هفته معلم برپایی نخستین نشست شبهای شعر رویش است که به همت فرهنگسرای رویش در مجتمع فرهنگی هنری ایرانسرا و با حضور دکتر مسعود میری، رضوان ابوترابی، محمد رضا احمدی، کورس احمدی و دیگر شعرا برگزار می شود.
رییس فرهنگسرای رویش افزود: ویژه برنامه آیین تجلیل از معلمان نمونه منطقه با حضور شهردار منطقه ، رئیس آموزش و پرورش ، شهردار ناحیه 2 و مدیران و معاونین مراکز فرهنگی هنری منطقه 9 ، 17 اردیبهشت ماه ساعت 17 در فرهنگسرای رویش برگزار می شود.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 ادامه داد: در این آیین 110معلم نمونه منطقه تجلیل و قدردانی خواهند شد.
قاسم زاده با اشاره به آیین تجلیل از دکتر میر محمد میر محمدی افزود: این آئین همزمان با روز معلم و در جهت تجلیل از مفاخر علمی و ادبی کشور از جمله دکتر میر محمد میر محمدی امروز 14 اردیبهشت ماه (از ساعت 16 الی20 ) در تالار دانشکده مهندسی معدن، پردیس 2 دانشکده های فنی دانشگاه تهران انجام شد.
رییس فرهنگسرای رویش با اشاره به برنامه های روز پدر اظهارداشت: سلسله جشن های همای رحمت در دو نوبت 19 و 21 اردیبهشت ماه ساعت 17 در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار می شود.
قاسم زاده ادامه داد: آئین تجلیل از مربیان و نخبگان ورزشی جمعه 19 اردیبهشت ماه با حضور ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران و مسوول سازمان بسیج ورزشکاران تهران، رییس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران ، سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 برگزار می شود.
قاسم زاده همچنین از دومین برنامه از سلسله جشن های همای رحمت اشاره کرد و گفت: این برنامه 21 اردیبهشت ماه و جهت تجلیل و گرامیداشت پدران و خانواده های معظم شهداء غرب پایتخت برگزار می شود.
قاسم زاده با اشاره به ˈهمایش ایران عاشیقلری ادبیاتیˈ بیان کرد: همایش ایران عاشیقلری ادبیاتی همراه با آیین رونمایی کتاب ایران عاشیقلری و ادبیاتی اثر استاد عاشیق کوثر علی شهبازی (سلجوق) دوشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 19در مرکز همایش های برج آزادی برگزار می شود.
تهرام/7247/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن