تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد و فرهنگ با هم افزايي کارساز مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۲۴ب.ظ)
اقتصاد و فرهنگ با هم افزايي کارساز مي شوند استاندار همدان با بيان اينكه اقتصاد و فرهنگ با هم افزايي کارساز مي شوند، گفت: براي افزايش ورودي هاي کنکور سراسري از استان همدان اعتبار مشخصي در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرگزاري موج؛ محمد ناصر نيک بخت پيش از ظهر يک شنبه در همايش سي امين بزرگداشت مقام معلم ضمن گراميداشت ياد وخاطره استان شهيد مطهري با بيان اينکه مطهري از جمله انسان هاي وارسته و فرهيخته اي بود که هميشه در کنار امام خميني(ره) قرار داشت، بيان کرد: شهيد مطهري خود را صرف ساختن جامعه کرد.
وي با بيان اينکه استاد مطهري در رابطه با راهبردهاي اسلامي و انقلابي زحمات زيادي کشيد، ادامه داد: همانطور که شهيد بهشتي براي ساختار نظام زحمت کشيد شهيد مطهري نيز براي راهبردهاي انقلاب زحمت کشيدند و اين دو بزرگوار مورد حسادت و کينه ورزي دشمنان انقلاب قرار گرفتند تا به شهادت رسيدند.
استاندار همدان با بيان اينکه شهيد مطهري خود را وقف جامعه کرده بود و منش وي براي نسل آينده الگو شد، اظهار داشت: شهيد مطهري اسلام مترقي، دين کامل و روش هاي زندگي و هر چيز که لازم بود را به نسل آينده آموخت.
نيک بخت با بيان اينکه جايگاه معلم را هم رديف با جايگاه پيامبران تعريف کرده اند، افزود: سعادت اخروي انسان ها نتيجه آموزش ها و دستورات پيامبران است و بايد انتظار داشته باشيم که يک ملت به دست معلمان خود آينده نيکو پيدا کند.
وي با بيان اينکه پيامبر و معلم هر دو سازنده هستند و انسان ها را مي سازند و به خوبي هم رديف نام پيامبران نام معلم را مي شنويم، ابراز داشت: همانگونه که پيامبران سعادت اخروي را به انسان ها مي دهند معلمان سعادت دنيوي انسان ها را مي سازند.
استاندار همدان با بيان اينکه معلم جامعه دين مدار و اخلاق مدار مي سازد، عنوان کرد: معلم بزرگ، سازنده و قابل احترام است و معلمان امانت داراني هستند که نسل هاي آينده، خدمت گذاران و تصميم گيران آينده را در اختيار دارند و چه نيکوست که اين انسان هاي انسان ساز بهترين باشند.
محمد ناصر نيک بخت با بيان اينکه انتظار است که معلمان امانت هايي که آينده در دست آنها است را به خوبي آموزش دهند، بيان کرد: بايد براي داشتن جامعه توسعه يافته انسان هاي توسعه يافته بسازيم و از هيچ قشري به جز معلمان در اين راستا کاري بر نمي آيد.
وي با بيان اينکه امسال سال اقتصاد و فرهنگ است و اقتصاد و فرهنگ با هم افزايي کار ساز مي شود، اظهار داشت: در اقتصاد آموزش و در فرهنگ پرورش نياز است و انجام هر دو کار مهم بر عهده معلم است.
استاندار همدان با بيان اينکه اگر اقتصاد بدون فرهنگ و آموزش بدون پرورش باشد کارآمد نيست، ادامه داد: معلمان بايد تلاش کنند و از فکر سازنده خود بهره بگيرند تا نسل آينده به گونه اي آموزش ببينند که هم اقتصاد را بشناسند و هم فرهنگ پوياي اسلامي را در برگيرند.
نيک بخت با بيان اينکه همه آموزه ها از فکر با نشاط، پيشرفته و انسان ساز معلم نشات مي گيرد، ابراز داشت: معلم جامعه و انسان ها را مي سازد و انسان ها توسعه را ايجاد مي کنند و توسعه، پيشرفت و پويايي هز جامعه اي از فکر معلم آغاز مي شود.
وي با بيان اينکه معلم رسالت و وظيفه اي در اعتلاي فرهنگ، دين، اخلاق و همه اصول ملي، ديني و انقلابي دارد، بيان کرد: معلم با توجه به وظايفي که دارد از جايگاه والا و ازرنده اي برخودار است و همه بايد خدمت گذاران معلمان باشيم.
استاندار همدان خواستار افزايش ورودي هاي استان همدان در کنکور سراسري شد و ادامه داد: بايد ورودي هاي کنکور سراسر از استان همدان را افزايش دهيم و در اين خصوص نيز استان اعتباري را در نظر گرفته شده که اميدواريم اعتبارات در نظر گرفته شده به کار آيد و سطح پذيرش استان همدان در کنکور سراسري افزايش يابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن