تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813004772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای دولتی سودان جنوبی کنترل یک پایگاه شورشیان را دراختیار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیروهای دولتی سودان جنوبی کنترل یک پایگاه شورشیان را دراختیار گرفتند تهران - ایرنا - نیروهای دولتی سودان جنوبی یک پایگاه کلیدی شورشیان را روز یکشنبه تصرف کردند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از جوبا ، براساس این گزارش نیروهای دولتی سودان جنوبی امروز این پایگاه شورشیان را در اختیارگرفتن و درگیری های سنگینی برای کنترل منطقه نفت خیز بنتیو درشمال این کشور به دنبال یک حمله گسترده رخ داده است.
درهمین حال فیلیپ آگر سخنگوی ارتش سودان جنوبی به خبرگزاری فرانسه گفت:نیروهای ما امروز پایگاه نصیر را در اختیار گرفتند.پس از حمله روز گذشته ما با بمباران شدید شهری که این پایگاه در آن قرار دراد نیز در کنترل ماست.
این مقام ارشد ارتش سودان جنوبی خاطر نشان کرد که نیروهای ریک ماچار رهبر شورشیان در این کشور به سوی مرز با اتیوپی گریخته اند.
وی افزود: شورشیان از جمله شخص ریک ماچار در حال فرار به سوی مرز با اتیوپی هستند. ما همچنان به پیشروی مان ادامه می دهیم. ما در بنتیو حمله مهمی را انجام داده ایم و نیروهای ما در آنها هستند و با نیروهای باقی مانده شورشی در حال جنگ هستند. ما منتظر خبر های خوش بیشتر هستیم.
این حمله گسترده پس از آن انجام شد که سالوا کر رئیس جمهوری سودان جنوبی طی دیدارش با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا توافق کرد با هدف پایان دادن به خشونتهای اخیر در سودان جنوبی با ریک ماچار وارد مذاکره شود.
منابع امدادرسان مستقل که خواستند نامشان فاش نشود، درگیری های شدید در و اطراف منطقه بنتیو را تایید کردند.
مترجمام**9234**1547
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن