تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از استان قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه از استان قزوین قزوین- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از آغاز ساخت تسبیح هزار و یک دانه مزین به اسماء خداوند توسط مددجویان ندامتگاه مرکزی استان خبر داد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، ˈحمیدرضا قاسمیˈ افزود: با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین میراث فرهنگی و اداره کل زندانها و اقدامات تامینی استان قزوین در راستای آموزش صنایع دستی به مددجویان، ساخت تسبیح هزار و یک دانه توسط 14 نفر از مددجویان انجام می شود.
وی با اشاره به نقش مهم آموزش رشته های مختلف صنایع دستی جهت فراهم نمودن بستری مناسب برای اصلاح، بازسازی و تغییر نگرش مددجویان پس از آزادی و کاهش زمینه های بزه و فساد افزود: طرح اولیه ساخت این تسبیح 15 متری که اسمای الهی روی آن حک خواهد شد توسط احسان محتشم شاد مدرس صنایع دستی ارایه شده است.
قاسمی گفت : برای ساخت این تسبیح حدود 9 میلیون تومان هزینه اختصاص یافته و پس از تولید به موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.
**********
قزوین - ایرنا - مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین از گسترش و توسعه برنامه ها و طرح های اشتغالزایی در سطح زندانهای استان خبر داد.
به گزارش ایرنا، ˈمجید زکی زادهˈ روز یکشنبه در جریان بازدید از طرح های شغلی زندان مرکزی قزوین افزود: اشتغال و حرفه آموزی زندانیان عامل مهم در جهت کاهش جمعیت کیفری در زندانها است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 85 درصد زندانیان در طرحهای شغلی تولیدی، صنعتی وخدماتی زندان ها اشتغال دارند.
زکی زاده بیکاری را زمینه ساز ارتکاب جرم و بزه دانست و ضمن تاکید بر توجه جدی به مساله اشتغال زندانیان اظهارداشت: شرکت کنندگان در طرحهای شغلی وحرفه آموزی پس از آزادی در اجتماع دارای شغل و حرفه خواهند بود که به تبع آن جامعه از هزینه های سنگین وغیرقابل جبران تکرار جرم مصون خواهد شد.
مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین اعلام کرد: به منظور توسعه طرحهای اشتغالزایی افزون بر 100 هکتار زمین توسط این مرکز زیرکشت محصولات کشاورزی از جمله جو، ذرت علوفه ای و یونجه رفته است.
زکی زاده اضافه کرد: استان قزوین به لحاظ موقعیت خاص خود مستعد توسعه طرحهای کشاورزی وتولیدی است و در این بین حداکثر بهره برداری برای گسترش برنامه های شغلی مددجویان به عمل آمده است.
وی همچنین از روند رو به رشد طرحهای مشارکتی با بخش های خصوصی اشاره و بیان کرد: مشارکت بخش خصوصی کمک شایانی به گسترش اشتغال زندانیان کرده است .
زکی زاده اضافه کرد: صنایع بسته بندی چسب و راه اندازی بخش دوم تولید قند و بسته بندی آن از جمله این طرح ها در زندانهای استان است.
**********
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در اثر بارندگی و جاری شدن سیل روزهای پایانی فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال جاری حدود 80 کیلومتر از جاده های روستایی الموت و طارم سفلی آسیب دیده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ˈجواد حق لطفیˈ الموت غربی و شرقی در نواحی دستجرد، اوان و قسطین لار و همچنین کوهین دچار آسیب و برخی از راههای ارتباطی روستاهای مسیر هم مسدود شد.
وی تصریح کرد: با تلاش راهداران حدود 11 پل ترمیم و شش هزار و 400 متر مکعب رسوب برداری در مسیرها مسدود شده انجام شد.
7390/ 7389/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن