تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814184250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام تبریک وزیر دادگستری به روسای سازمان زندانها و دادگستری استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیام تبریک وزیر دادگستری به روسای سازمان زندانها و دادگستری استان تهران تهران- ایرنا- وزیر دادگستری در پیامی جداگانه انتصاب رییس سازمان زندانها و رییس کل دادگستری استان تهران را به آنها تبریک گفت.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دادگستری، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در بخشی از پیام تبریک به علی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سالم سازی فرد از راه ایجاد تحول در فرهنگ زندانی را عامل پاسداشت حرمت الهی انسان دانست.
وی در این پیام افزود: سالم سازی فرد از راه ایجاد تحول در «فرهنگ زندانی» عامل پاسداشت حرمت الهی انسان و شناساندن ثبات کشور مبتنی بر اقتدار قانونی است.
پورمحمدی ادامه داد: این هدف، آن گاه که با روش های درست و روز آمد پیگیری شود، موجب رفعت بیش از پیش قانون و نظام قضایی خواهد شد و اینجانب در به سامان رساندن این رسالت برای جناب عالی از درگاه خداوند کریم آرزوی موفقیت دارم.
پورمحمدی هچنین در نامه ای دیگر خطاب به غلامحسین اسماعیلی انتصاب وی به سمت رییس کل دادگستری استان تهران را تبریک گفت.
وزیر دادگستری در بخشی از این پیام نیز آورده است: ممارست ممتد و آشنایی شما با عرصه قضا، بی تردید در معرفی و تبلیغ نظام قضایی مقتدر، قانونمند، سالم و مستقل، سهمی بسزا خواهد داشت.
وزیر دادگستری صیانت از حقوق مشروع شهروندان جامعه اسلامی و حفظ حرمت حریم قانون را رسالت بایسته همه افراد و از شاخص های مهم و بنیادین نظام دینی عنوان کرد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: پایبندی خادمان صادق این مرز و بوم به این رسالت والا، خواست رهبر معظم انقلاب و موجب آبرومندی هرچه بیشتر نظام اسلامی است.
وزیر دادگستری در پایان پیام خود آورده است: امیدوارم که کوشش بی دریغ شما برای انجام این مهم، درس آموز و مایه دلگرمی روزافزون باشد.
اجتمام(1)** 9317**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن