تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804865129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کل دادگستری فارس:تصرف غیرقانونی در وجوه یک سازمان دولتی این استان رخ داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل دادگستری فارس:تصرف غیرقانونی در وجوه یک سازمان دولتی این استان رخ داد شیراز - ایرنا - رییس کل دادگستری استان فارس گفت:در یکی از سازمان های این استان و در زمان دولت قبل،حقوق واموال تضییع شد و تصرف غیرقانونی در 185 میلیارد ریال وجوه دولتی رخ داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ذبیح الله خداییان یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود:در این رابطه پرونده تشکیل شده و متهمان دستگیر و کیفر خواست برای آنان صادر شده است.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا ادامه داد: متاسفانه در برخی از رسانه ها و محافل خبری القا شده که این تخلفات را یک نفر در این سازمان انجام داده در حالی که متخلفان در این پرونده 9 نفر بودند و پنج نفر از آنان همچنان تحت تعقیب قرار دارند.
رییس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: 120 میلیارد ریال تصرف غیر قانونی در وجوه دولتی، 60 میلیارد ریال تضییع حقوق و اموال دولتی و پنج میلیارد ریال هم اختلاس عناوین مفاسدی است که در این سازمان رخ داده است.
خداییان گفت: در بخشی از این تخلفات 60 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی یا تملک سرمایه در بخش جاری هزینه شده و این جابجایی اعتبارات بدون مجوز صورت گرفته است .
وی اضافه کرد: سند سازی و پرداخت حقوق فوق العاده به برخی از افراد در این زمینه محرز شده و کیفر خواست مربوط به این اتهام صادر و اتهامات به متهمین تفهیم شده است .
رییس کل دادگستری استان فارس اضافه کرد : در بخش دیگری از اتهامات 120 میلیارد ریال حق ماموریت به برخی افراد که جزو متهمین پرونده هستند پرداخت شده بدون آنکه حکم ماموریتی موجود باشد و شایبه عدم انجام ماموریت به وجود آمده است ، در صورتی که دراین زمینه مستندی مبنی بر انجام ماموریت ارائه نشود متهمان محکوم خواهند بود.
خداییان همچنین گفت : پنج میلیارد ریال اختلاس و سند سازی و جعل مدارک و اسناد نیز دراین سازمان محرز شده که این میزان از اعتبارات دولتی اختلاس شده است .
رییس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه متهمان به دادگاه احضار و تفهیم اتهام شده اند گفت : رای اولیه برای این پرونده به زودی صادر خواهد شد و این رای در دادگاه تجدید نظر قابل دفاع و قابل اعتراض است .
وی با بیان اینکه سازمان بازرسی در این زمینه اقدامات جامع برای کشف فساد انجام داده است گفت : تصرف غیر قانونی ، جعل اسناد ، تضییع حقوق دولت ، صدور گواهی خلاف واقع از جمله اتهامات است که در پرونده وارد است.
رییس کل دادگستری استان فارس همچنین درباره احداث برج های دوقلو در شیراز گفت : در این زمینه توصیه ما به مسوولان شهری این است که از همان ابتدا همه مستندات را قانونی و مجوزهای لازم را منطبق با قانون صادر کنند و اینطور نباشد که سرمایه گذار را تشویق به سرمایه گذاری کنیم و بعد از دو سال مانع ادامه کار او شویم .
وی گفت: اگر مستندات در این پروژه قانونی باشد و همه مجوزهای لازم منطبق با معیارهای زیست محیطی و ترافیک و مسایل دیگرصادر شود کسی نمی تواند مانع سرمایه گذاری باشد و اگر قرار باشد قانون دور زده شود قطعا دستگاه قضایی با متخلفان برخورد می کند.ک/3
677/ 667 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن