تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربیت مطابق با طراز جمهوری اسلامی منوط به توجه به فرهنک و معلمان جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش : تربیت مطابق با طراز جمهوری اسلامی منوط به توجه به فرهنک و معلمان جامعه است خبرگزاری پانا : مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : تربیت مطابق با طراز جمهوری اسلامی منوط به توجه به فرهنک و معلمان جامعه است
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 12:57



به گزارش خبرگزاری پانا محمد حسن قائدیها با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : توجه به آموزش و پرورش ، توجه به جامعیت فرهنگ کشور است
وی افزود: هرکس که به هر صورتی با جهل و بی سوادی و بی فرهنگی مبارزه کندٰ معلم است .
وی گفت: خداوند رحمان به واسطه جایگاه وی‍ژه تعلیم و تربیت بر سر مردم منت میگذارد که پیامبر برای شما فرستاده ام.
مدیرکل آموزش و پرورش گفت: افتخار فرهنگیان همین بس که امیزالمومنین علی(ع) خود را بنده کسی بداند که به او چیزی می آموزد.
گفت: همه ما و همه بزرگان جایگاه و رشد خود را مدیون درس آموزی مکتب معلمان خود می دانند و شهدا که راه رستگاری و عشق را و رسم عشق بازی را پیمودند این رفتار آسمانی را در مکتب معلمین آموختند.
قائدیها خطاب به اعضای شورای شهر اصفهان گفت: لازم است بدانیم اگر یک شهر خوب و با فرهنگ و یک پارچه می خواهیم باید از آموزش و پرورش شروع کنیم و سراغ معلم را بگیریم و اگر انتظار داریم همگام با پیشرفت های زمان پیش برویم و آینده سازانمان در طراز جمهوری اسلامی باشند باید به آموزش و پرورش و معلم توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی گفت: معلمین ما در جامعه با سلامت ، صداقت و پاکی دل فعالیت می کنند و همینکه همه مردم فعالیت آنها و آموزش و پرورش را پیگیری می کنند  یک فرصت مناسب است برای ما خدمتگزاران تعلیم و تربیت استان.
محمدحسن قائدیها گفت: یکی از اهداف اساسی ما ایجاد وفاق ملی در آموزش و پرورش بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی است.
وی گفت: دفاع از جایگاه آموزش و پرورش توسط سایر دستگاه ها و جامعه از اصلی ترین وظایف ماست. امروز در آموزش و پرورش مشکلات اجرایی زیادی هست که اگر کمک سایر دستگاه ها و مردم نباشد نمیتئان گام های بلند و اساسی برداشت.
مدیر کل آموزش و پرورش گفت: امروز اگر شهرداری و خصوصا شورای اسلامی شهر نقش اساسی خود را در تعامل با آموزش و پرورش انجام ندهد بسیاری از امور چون کمبود فضاهای آموزشی واداره مدارس دچار آسیب می شوند.
وی گفت:رسیدگی به مسائل فرهنگی دانش آموزان را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم و در همین راستا همکاری ویژه آموزش و ژرورش با حوزه های علمیه احیاء شده است.
قائدیها گفت: باید سهم دستگاه ها در یاری آموزش و پرورش در دو بعد فرهنگ و آموزش مشخص شود.
وی گفت: آموزش و پرورشی که در دو سال متوالی سرانه آموزشی نداشته چگونه باید به سوی رشد و تعالی حرکت کند؟
مدیرکل آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در حال حاضر نتوانسته 30درصد سهم مشارکت خود با خیران محترم مدرسه ساز را تامین کند و به همین دلیل برخی پروژه ها ی خیرساز نیمه تمام مانده و باعث نگرانی خیران عزیز شده است.
وی در خصوص عدم حضور شهردار محترم اصفهان به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای آموزش و پرورش استان در جلسات این شورا گفت: حضور شخص شهردار محترم در جلسات شورا موجب می شود تا از نزدیک با مشکلات آموزش و پرورش آشنا شود و قدمهای شایسته تری در همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت استان بردارد.
در این جلسه برخی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به عنواینی از جمله ،تدوین نقشه راه فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری،افزایش تعاملات آموزش و پرورش و شهرداری در استفاده از فضاهای آموزشی،بررسی جا نمایی مدارس غیر دولتی جهت ممانعت از ایجاد مزاحمت برای شهروندان،تعیین تکلیف کارگروهی برای استفاده از فضاهای خالی در ایام و ساعات غیر فعال مدارس،افزایش فرهنگ خود مراقبتی در دانش آموزان به بحث و تبادل نظر پرداختند .
شایان گفتن اینکه در پایان این مراسم اعضای شورای شهر اصفهان به 12 نفر از معلمان منتخب نواحی 6 گانه شهر اصفهان به مناسبت ایام بزرگداشت مقام معلم هدایایی اهدا کردند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن