تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربیان عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه قصرشیرین تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربیان عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه قصرشیرین تجلیل شدند قصرشیرین - ایرنا - به مناسبت سالروز شهادت استاد ˈمرتضی مطهریˈ و بزرگداشت هفته معلم و عقیدتی، سیاسی، 20 نفر از مربیان عقیدتی، سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه با اهدای هدایایی تجلیل شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین در این مراسم گفت: هدف از آفرینش و خلقت، تعلیم و تربیت است که این مهم توسط معلمان و مربیان دلسوز و مجاهد محقق می شود.
حجت الاسلام والمسلمین ˈفرهاد بهرامی تبارˈ افزود: در اهمیت علم آموزی و جایگاه والای معلمان همین بس که امیر مومنان علی (ع) فرمودند هرکس یک کلمه به من بیاموزد، من خودم را بنده او قرار می دهم لذا براساس جایگاه مقدس معلم، هر روز باید از مقام شامخ آنها تجلیل شود.
وی تصریح کرد: شهید مطهری علامه ای والا، عارفی وارسته و فیلسوفی مجاهد بودند که در احیای تفکر اسلامی نقش داشته و یکی از عناصر اصلی تفکر اسلامی را پایه گذاری کرد.
رییس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی قصرشیرین نیز در این مراسم با تجلیل از جایگاه والای معلمان و مربیان عقیدتی، سیاسی گفت: الگوسازی راه و روش و شخصیت والای شهید مطهری از سوی معلمان و مربیان، هدف اصلی نامگذاری روز شهادت ایشان به نام روز معلم بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد رستمیˈ افزود: شهید مطهری از معلمان راستینی است که با نگاه ترکیبی به همه معارف بشری نظر می کند و تلاش های علمی و عملی را مقدمه ای برای عبادت می داند و در این راه به مرحله سوم دینداری راه می یابد و با شهادت، عبادت عملی و علمی خود را کامل می سازد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 25 هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
707/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن