تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه تهران بزرگ تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه تهران بزرگ تجلیل شدند تهران بزرگ- ایرنا- همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی (ع) و به مناسبت ایام سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری با برگزاری مراسم گرامیداشتی مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه تهران بزرگ تجلیل شدند.


به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در این مراسم که به منظور گرامیداشت یاد و نام علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد از فرماندهان ، مسئولین ، مربیان و متربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تجلیل تقدیر شد .
معاون تربیت و آموزشی عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن ارائه گزارش جامع از فعالیت های یک ساله این معاونت بر تداوم اعزام پایوران به دوره های تربیت و تعالی به رده های همجوار ، برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم برای کارکنان وظیفه و پایور ، برگزاری دوره های تربیت و مربی آموزشیار قرآن کریم تاکید کرد .
سرهنگ ˈعلی زندی ˈ افزود : این معاونت در سال 92 در زمینه اعزام نیروهای بسیجی و رسمی به دوره های تربیت و تعالی بسیارخوب و بالاتراز حجم ابلاغی عمل کرده است .
وی ادامه داد: حجم ابلاغی برای بسیجیان برادر به مرکز امام صادق(ع) 500 نفر ذکر شده بود که با هماهنگی این مرکز و استقبال بسیجیان و همکاری عالی فرماندهان نواحی این تعداد به 518 نفر افزایش یافت .
وی افزود : حجم ابلاغی پایوران خواهر به دوره های تربیت و تعالی در مشهد مقدس نیز به 105درصد رسید که این آمار نیز یکی از شاخصه های عملکرد مناسب این معاونت محسوب می شود .
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد : یکی دیگر از موفقیت های این معاونت برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم کارکنان بود که حجم ابلاغی ما 38 بود که با جذب این کارکنان، موفق به آموزش 296 نفر شدیم .
تهرام/1109/519/564
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن