تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820916777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي استان به مناسبت گرامي‌داشت فردوسي و خيام بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۴ق.ظ)
با حضور معاون استاندار خراسان رضوي؛ برنامه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي استان به مناسبت گرامي‌داشت فردوسي و خيام بررسي شد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي برنامه هاي دستگاه هاي اجرايي استان به مناسبت گراميداشت فردوسي و خيام بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر رشيد در جلسه مشترک ستاد بزرگداشت مفاخر و انجمن آثار و مفاخر فرهنگي استان، با بيان اين که به منظور هر چه باشکوهتر برگزار کردن مراسم گرامي‌داشت اين دو شاعر بزرگ خراساني جلسات هماهنگي از دي ماه سال گذشته برگزار شد، گفت: برنامه هاي بزرگداشت فردوسي در سه بخش افتتاحيه، اختتاميه و کنگره ي شعر توس تا نيشابور از 23تا 26 ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد.
وي افزود: همچنين امسال در خلال مراسم بزرگداشت همايش هاي علمي با مسئوليت بنياد فردوسي و دانشگاه فردوسي مشهد در قالب سمينارهاي تخصصي برگزار مي شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي در ادامه به معرفي برنامه هاي روز بزگداشت خيام که 28 ارديبهشت ماه سال جاري در نيشابور برگزار مي شود پرداخت و خاطر نشان کرد: اختتاميه ي کنگره ي شعر توس تا نيشابور و همايش علمي پژوهشي از برنامه هاي اين روز مي باشد.
رشيد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خواست تا هماهنگي هاي لازم در خصوص دعوت از مقامات کشوري جهت شرکت در مراسم بزرگداشت اين دو شاعر را فراهم کرده و همچنين زمينه سازي هاي لازم براي دعوت از رياست محترم جمهوري يا انتشار پيام ايشان به اين مناسبت را فراهم کند.
وي خواستار همکاري تمام دستگاه هاي اجرايي مربوطه در راستاي معرفي مفاخر، بزرگان و شخصيت هاي فرهنگي و هنري خراسان رضوي در سطح کشور شد و تصريح کرد: با توجه به تاکيدات استاندار محترم بايستي زمينه ي جهاني سازي شخصيت هاي استاني فراهم شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي استفاده از ظرفيت هاي آموزش و پرورش، دانشگاه هاي استان، اداره کل ورزش و جوانان و کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و استان به منظور هر چه پرباتر شدن برنامه هاي بزرگداشت اين دو شاعر بزرگ را ضروري دانست.
رشيد از تشکيل کميته ي ارزيابي به منظور نظارت بر عملکرد دستگاه ها در مشارکت هرچه بهتر جهت برگزاري اين مراسم خبر داد و اظهار داشت: مسئوليت اين کميته بر عهده ي دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري قرار دارد.
وي در پايان از ادارات مربوطه خواست تا برنامه هاي خود به مناسبت مراسم بزرگداشت را در اسرع وقت به دبيرخانه ي ستاد ارسال کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن