تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819083490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوچک‌ترین خودکار چاپگر سه‌بعدی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کوچک‌ترین خودکار چاپگر سه‌بعدی
کوچک‌ترین خودکار چاپگر سه‌بعدی جهان در دو رنگ عرضه شد.
آفتاب: خودکار چاپگر سه‌بعدی LIX نه تنها به کاربر امکان طراحی‌کردن بدون استفاده از کاغذ را می‌دهد، بلکه درست مانند یک خودکار نوشتاری استاندارد سبک و باریک بوده و شیوه‌ای برای چاپ سه‌بعدی با جزئیات بیشتر از همیشه را در اختیار می‌گذارد.

خودکار جدید مانند یک چاپگر سه‌بعدی استاندارد عمل می‌کند و کاربر می‌تواند رشته‌های پلاستیکی را در درون آن قرار دهد؛ در اینجا رشته‌ها ذوب شده و "جوهر" تولید می‌کنند. زمانی که فردی طراحی می‌کند، این جوهر سرد و سفت می‌شود.

سامانه ابداعی قابل‌حمل بوده و از یک پورت یواس‌بی 3.0 بجای پریز دیواری برای دریافت برق استفاده می‌کند. همچنین به دلیل اندازه و وزن سبکش (40 گرم)، این خودکار می‌تواند هر شکلی را که کاربر تصور می‌کند، بکشد.

طراحی خودکار جدید گوی سبقت را از همتایان رقیبش ربوده زیرا این سیستم پیشرفته و دارای ظاهری حرفه‌ای است که از آلومینیوم ساخته شده و در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه شده است.

خالقان فناوری ابداعی را بر اساس یک خودکار فنی استاندارد ساخته‌اند که بسیاری از هنرمندان و طراحان از پیش با آن آشنا هستند. می‌توان از این سامانه برای بسیاری از پروژه‌ها از جمله خلق طرح‌های منحصر‌بفرد روی پارچه با جایگزین‌کردن گل‌دوزی و ساخت قطعات جواهر استفاده کرد.

خودکار LIX، چاپ سه‌بعدی را بدون هیچ گونه دانشی از نرم‌افزار طراحی که اغلب هزینه‌بر و یادگیری آن دشوار است، در اختیار می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، شرکت LixPen بهای خودکار جدید به همراه 15 بسته رشته رنگی را 135 دلار اعلام کرد.




تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن