تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821072313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد مطهری نقش مهمی در ترویج مبانی دینی ایفا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاد مطهری نقش مهمی در ترویج مبانی دینی ایفا کرد گچساران - ایرنا - امام جمعه گچساران گفت: علامه مرتضی مطهری به عنوان یک نظریه پرداز دینی توانست در عصر خود نقش مهمی در ترویج و تبیین مسایل اعتقادی و مبانی دینی ایفا کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام امین الله حجازی عصر شنبه در آیین تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی ناحیه مقاومت بسیج گچساران با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، شهید مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی، افزود: شهید مطهری نماد اندیشه و تفکر دینی و یک نظریه پرداز مطرح دینی بود.
وی بیان کرد: برای شناخت جایگاه علامه مطهری همین بس که امام راحل با آن عظمت فکری، روحی و معنوی تعابیری را برای ایشان به کار برد که جای بررسی دارد.
حجازی اظهار کرد: شهید مطهری از برخی شاخصه های اخلاقی برجسته شامل موقعیت شناسی، زمان شناسی، جریان شناسی و خط شناسی برخوردار بود که برای هر عالم دینی داشتن چنین شاخصه هایی ضروری است.
وی عنوان کرد: آسیب شناسی، داشتن دغدغه دینی، شجاعت و عاملیت به دین از سایر شاخصه های علامه مطهری بود.
حجازی ابراز داشت: امام خمینی (ره) که بدون آگاهی کامل مطلبی را بیان نمی کرد در مورد شهید مطهری فرمودند تمام آثار وی بدون استثنا مفید است و این جمله نشان دهنده جایگاه علمی بالای علامه مطهری است.
وی افزود: برگزاری هفته عقیدتی، سیاسی به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری فرصت مناسبی است تا قشر بسیج و سپاه بیش از پیش با ایده ها و اندیشه های ناب وی آشنا شوند.
حجازی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی نیرومند و با اعتماد راسخ است که قدرت بیان، قلم و سلاح دارد.
7461/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن