تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816744084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص هاي ارزيابي عملكرد در دانشگاه يزد تدوين و معرفي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد اوليا:
شاخص هاي ارزيابي عملكرد در دانشگاه يزد تدوين و معرفي مي شود
يزد - خبرگزاري مهر: سرپرست دانشگاه یزد از تدوین و معرفی شاخص های ارزیابی عملکرد در این دانشگاه خبر داد و آن را گامی مهم در راستاي شفاف سازی امور و افزایش بهره وری در این مجموعه توصیف کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد صالح اولیا در نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه يزد با شورای دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری با بیان اینکه این کار پیام مهمی دارد و بر اساس اين اقدام، کارها باید بر اساس اصول علمی و با حساب و کتاب بیشتری انجام شود، اظهار داشت: با طراحی فرمول استاندارد برای ارزیابی عملکرد دانشکده ها و شفاف سازی شاخص ها، مبنای مناسبی برای بودجه بندی و تخصیص آن به دست آمد که انتظار می رود میزان بهره وری در واحدهای مختلف را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش دهد. سرپرست دانشگاه يزد با بیان اینکه در این طرح همه حوزه ها اعم از پژوهشی، آموزشی، روابط بین الملل، فرهنگی، دانشجویی و .... در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در هر حوزه، شاخص هایی که قابل اندازه گیری باشد در نظر گرفته می شود. راه سختي در مسير تدوين شاخص هاي ارزيابي عملكرد در پيش رو داريم اوليا تاکید کرد: ما این موضوع را بدون پشتوانه و تحقیق و مطالعه مطرح نکردیم و راهی که در پیش داریم، راه بسیار سختی است که با استفاده از دانش همکاران باید این راه را پیش ببریم.

وی بيان كرد: اگر چه ما از صحنه عقب مانده ایم و جایگاه ما باید بسيار بالاتر از جايگاه فعلي باشد اما با توجه به پتانسیل دانشگاه، به طور قطع به جايگاهي كه بايد باشيم، خواهيم رسيد. دانشكده اقتصادبايد از همه دانشگده هاي دانشگاه يزد موفق تر عمل كند اولیا در بخش ديگري از سخنان خود با ارج نهادن به فعالیت های گسترده علمی و آموزشی دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری عنوان كرد: این دانشکده باید در مدیریت و حل مشکلات خود از همه دانشکده ها توانمندتر باشد زيرا قابلیت های اساتید آن و تقاضای جامعه برای این رشته ها در استان یزد فراوان است.   سرپرست دانشگاه یزد ادامه داد: باید توانمندی های خود را به داخل دانشگاه هم بیاوریم و از دانش مدیریت برای مدیریت خودمان استفاده کنیم و این کار را دستور کار خود قرار دهیم چرا که لازم است علاوه بر تحلیل عوامل بیرونی، نقاط قوت و ضعف درونی نیز شناسایی و تحلیل شود. اولیا اظهار داشت: باید همه کمک کنند تا فضا را عوض کنیم، ما در حد توان سعی کردیم تا این بستر را فراهم کنیم که اعضای هیئت علمی وارد میدان شوند و این شاید مناسب ترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

وي با تاکید بر ضرورت توانمندسازی همه بخش ها تصريح كرد: توانمند کردن مجموعه دانشگاه، مستلزم تفویض اختیار به همه گروه ها و دانشکده هاست تا بتوانند خلاقیت از خود نشان دهند و برای ارتقا جایگاهشان برنامه ریزی کنند. تلاش براي نهادينه كردن پذيرش نقد وی يادآور شد: همه ما باید آمادگی نقد را داشته باشیم و سعی ما این است که این تفکر را در دانشگاه نهادینه کنیم. اوليا در مورد چارت سازمانی نیز عنوان كرد: اگر گروهی یک نفر عضو دارد، باید گروه‌های دیگر کمک کنند تا هویت کار جمعی شکل گیرد و گروه تقویت شود و ما هیچ گروهی را به دلیل کم بودن تعداد اعضای آن حذف نمی کنیم. وی خاطرنشان کرد: هيئت رئیسه دانشگاه هیچ تفکری را تحمیل نمی کند بلکه انتظار داریم در یک محیط همراه با تفاهم و بحث منطقی به یک جمع بندی از انتظارات برسیم و به آن وفادار باشیم.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن