تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821069738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فن بازارهای منطقه ای در تمامی استان های کشور افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان وحدت:
فن بازارهای منطقه ای در تمامی استان های کشور افتتاح می شود
سمنان - خبرگزاری مهر: مدیر توسعه صنعتی و فناوری های سازمان صنایع کوچک ایران به طرح ایجاد فن بازارهای منطقه ای در استانهای مختلف اشاره کرد و گفت: تاکنون در استانهای مرکزی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس، اصفهان، خوزستان این فن بازارها افتتاح شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش وحدت در حاشیه افتتاح نخستین مرکز فن بازار منطقه ای استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال 92 در کشور شش فن بازار منطقه ای ایجاد شده گفت: طی سالجاری سمنان اولین استانی است که دارای فن بازار منطقه ای می شود و استان های همدان، کرمانشاه و ... نیز در برنامه قرار دارند. وی ایجاد این فن بازارها را در قالب تفاهم نامه ای بین سازمان صنایع کوچک با پارک فناوری پردیس دانست و اظهار داشت: فن بازارها با هدف ایجاد ارتباط بین صنایع کوچک و صنایع بزرگ با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ایجاد شده اند. مدیر توسعه صنعتی و فناوری های سازمان صنایع کوچک ایران با بیان اینکه 900 شهرک صنعتی در کشور تصویب شده است گفت: 720 شهرک از این شهرک ها و نواحی در مرحله واگذاری زمین هستند. وحدت، از راه اندازی نخستین ناحیه صنعتی ایران 50 سال می گذرد، افزود: این تجربه که در نیم قرن به دست آمده است می تواند در شکوفایی صنعتی ما نقش به سزایی داشته باشد. وی با بیان اینکه در چند سال اخیر فعالیت های دیگری به شرکت شهرک ها واگذار شد، اظهار کرد: شرکت های فن آوری، مراکز خدماتی و فن بازارها از جمله این فعالیت و ماموریت های جدید شرکت شهرک ها و مکمل فعالیت های صنعتی در کشور است. مدیر توسعه صنعتی و فناوری های سازمان صنایع کوچک ایران همچنین از شناسایی 388 خوشه صنعتی در کشور خبر داد و افزود: از این تعداد تاکنون 80 خوشه فعال شده و 47 خوشه نیز پروانه پایان فعالیت دریافت کرده اند. وحدت، ایجاد فن بازارها را در انتقال دانش و تکنولوژی از صنایع کوچک به بزرگ و خوشه های صنعتی و ... را موثر خواند و خاطرنشان کرد: 90 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی کشور از صنایع کوچک هستند. وی، با اشاره به ضرورت و اهمیت ایجاد فن بازارها گفت: فن بازارها پیوند دهنده صنایع کوچک و مراکز دانشگاهی و پژوهشگاه ها و مرکز عرضه و تقاضای فناوری و مبادله تکنولوژی است. مدیر توسعه صنعتی و فناوری های سازمان صنایع کوچک ایران با اشاره به اینکه یکی از راه های نفوذ فن آوری های نوین در صنایع کوچک راه اندازی همین"فن بازارها" است،افزود: پیوند بین صنایع کوچک و بازار و همچنین اتصال این صنایع با مراکز علمی از معبر همین "فن بازارها" می گذرد. وحدت در خاتمه با بیان اینکه فن بازارها، تسهیل کننده هستند، اظهار کرد: راه اندازی این مرکز برای صنایع استان و خصوصا خوشه های صنعتی نظیر گچ و قطعات خودرو در استان سمنان می تواند راهگشا بوده و به رشد و توسعه بیش از پیش آنها کمک کند.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن