تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ جایگاه معلم برای نقش آفرینی در آینده کشور ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمانده مجلس: حفظ جایگاه معلم برای نقش آفرینی در آینده کشور ضروری است گچساران - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت عمیق فرهنگی است و باید جایگاه معلم در آن حفظ شود تا این قشر فرهیخته جامعه بدون دغدغه برای آینده کشور نقش آفرینی کند.


به گزارس خبرنگار ایرنا، غلامرضا تاجگردون روز شنبه در همایش بزرگداشت مقام معلم در گچساران، رویکرد دولت تدبیر و امید در بحث آموزش و پرورش و معلمان را عمل گرایانه دانست و افزود: آموزش و پرورش زیربنای فرهنگ عمومی در کشور است.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی هر چه بیشتر به نیازهای معلمان در اولویت قرار دارد، بیان کرد: فرهنگیان و متولیان آموزشی از جایگاه والایی در ایران اسلامی برخوردارند و تکریم این قشر بر همگان واجب است.
تاجگردون وظیفه معلم را تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: باید با تامین حداقل نیازهای این قشر به پیشبرد اهداف عالی آنان در جامعه کمک کرد.
وی عنوان کرد: معلم ارزش چشمگیری دارد و حفظ احترام این قشر از جامعه الزامی است.
تاجگردون ابراز داشت: در تمام جوامع معلمان از ارزش و منزلت والایی برخوردار هستند زیرا آموزش و پرورش به عنوان پایه گذار نیروی انسانی متخصص و کارآمد آینده کشور محسوب می شود.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی نام شهید، فیلسوف و استاد مرتضی مطهری در مجالس مطرح می شود اندیشه های او به یاد می آید.
تاجگردون گفت: چنانچه انسان بخواهد رشد کند باید یک معلم توانمند داشته باشد.
وی بیان کرد: تواضع، گذشت، عمل صالح، صداقت، راستگویی، اخلاص، فروتنی، عزت نفس و عالم بودن از ویژگی های یک معلم توانمند و تاثیرگذار است.
تاجگردون با بیان اینکه توسعه فرهنگ دینی به بودجه بستگی ندارد، اظهار کرد: یک معلم توانمند باید خود را به علم روز آراسته کند.
وی عنوان کرد: معلمان باید به مرز خودباوری برسند زیرا نبود خودباوری بین معلمان از درک متقابل تلاش دلسورانه آنها از سوی جامعه موجب می شود با بی رغبتی کار کنند.
7461/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن