تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فاکس نیوز از فیلترینگ واتس آپ در ایران: پای یک آمریکایی-صهونیستی در میان است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
گزارش فاکس نیوز از فیلترینگ واتس آپ در ایران: پای یک آمریکایی-صهونیستی در میان است

گزارش فاکس نیوز از فیلترینگ واتس آپ در ایران: پای یک آمریکایی-صهونیستی در میان است
تصویب فیلترینگ نرم‌ افزار «واتس آپ» در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با بازتاب در رسانه های خارجی همراه بود.
به گزارش نامه نیوز، سایت شبکه خبری فاکس نیوز در این باره می نویسد: حکومت ایران دسترسی به سایت ارسال پیام واتس آپ، یکی از سایت‌های شناخته شده برای برقراری ارتباطات در داخل و خارج از کشور را به دلیل آنکه یک یهودی آمریکایی-صهیونیست مالک آن است، ممنوع کرد.

تنها دو ماه پس از آنکه فیس بوک شرکت واتس آپ را به مبلغ 19 میلیارد دلار خریداری کرد، مقامات ایرانی این اقدام را مستقیما به مالک فیس بوک مرتبط کردند.

«عبدالصمد خرم آبادی» رئیس کمیته جرائم اینترنتی در ایران عنوان کرد که که دلیل اتخاذ این تصمیم در خصوص واتس آپ، مالکیت این شرکت از سوی «مارک زاکربرگ» صهیونیست آمریکایی است.

پس از انتخابات ریاست جمهوری مناقشه برانگیز در ایران در سال 2009، شایعاتی مبنی بر قطع شبکه اینترنت در ایران و جایگزینی آن با «حلال نت» و یا اینترنت مطابق با قوانین اسلامی مطرح شد که به کاربران تنها اجازه دسترسی به سایت های مورد تایید دولت را می داد.

هم اکنون زمزمه هایی در ایران مطرح است که برنامه‌های وایبر، تانگو و اینستاگرام در آینده ممنوع خواهد شد.

خرم آبادی، مقام سانسور در ایران عنوان کرد در حالی که هم اکنون برنامه‌ای برای فیلتر کردن این سایت‌ها نداریم اما ممکن است در آینده به لیست سایت‌های فیلتر شده بپیوندند.

اواخر سال گذشته نیز خبرهایی در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه دولت ایران تصمیم دارد دسترسی به سایت شناخته شده ی وی چت را نیز ممنوع کند.

کمیته نظارت بر جرایم فعالیت های اینترنتی هم اکنون 13 عضو دارد که 6 نفر از مقامات دولت روحانی نیز از اعضای آن هستند.

این در حالی است که روحانی، جواد ظریف، وزیر خارجه ایران و دیگر مقامات ایران در توییتر و فیس بوک فعال هستند و از طریق این وب سایت ها با جهان در ارتباط هستند.

سایت روزنامه جورزالیم پست نیز در گزارشی به این موضوع اشاره کرده و می نویسد: ایران واتس آپ را ممنوع و اعلا کرد که زاکربرگ یک آمریکایی صهیونیست است.

جورزالیم پست در این گزارش می نویسد: کمیته رسیدگی به جرایم اینترنتی در ایران گفت که مارک زاکربرگ مالک فیس بوک یک صهونیستی است و به همین دلیل سیستم پیام رسان واتس آپ را که اخیرا در اختیار وی قرار گرفته است را ممنوع کرده است.






1393/2/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن