تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812963929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست بازرگانان مسلمان چند کشور در کیش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست بازرگانان مسلمان چند کشور در کیش کیش - ایرنا - نخستین نشست اتحادیه بین المللی تجار و بازرگانان مسلمان چند کشوربا حضور آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز شنبه در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آغاز شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورمان در عرصه بین الملل، فراهم شدن زمینه جذب سرمایه گذاران خارجی در کشور ،رونق تجارت و کسب و کار میان اعضای مسلمان اتحادیه برای تقویت همبستگی، تبلیغ اسلام در جهان از طریق فعالیت تجاری بین المللی حلال ، حمایت از جریان گفت و گو و تقریب مذاهب اسلامی و توسعه و پیشرفت جوامع مسلمان برای از بین بردن فقر و تقویت امید به آینده از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست است.
نخستین نشست انجمن تجار و بازرگانان جهان اسلام از مصوبات بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران است که با مشارکت وزارت امور خارجه و سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و شورای عالی هماهنگی امور مناطق آزاد تجاری صنعتی ویژه اقتصادی کیش درحال برگزاری است .
تشکیل سه کمیسیون تخصصی در حوزه مالی ، پولی و بانکی ، صنعت ، معدن و تجارت و توریسم ، قرائت اعلامیه تاسیس اتحادیه بین المللی تجار و بازرگانان مسلمان از برنامه های این همایش است .
در این نشست همچنین رییس شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، مدیرعامل منطقه ازاد کیش ،استاندارهرمزگان، جمعی از سفرای کشورهای اسلامی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند.
این نشست با حضور جمعی از تجار و بازرگانان داخلی و خارجی از کشورهای تونس، مصر، الجزایر، سوریه، لبنان، بحرین، امارات، قطر، عربستان، ترکیه، عراق، آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان، روسیه ، گرجستان ، سوریه ، انگلستان تا یکشنبه ادامه دارد.
1630/1641/668 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن