تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818181058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت تکواندوکار را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی در گفتگو با مهر عنوان شد:
هشت تکواندوکار را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کنیم
سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای این تیم گفت: برنامه تیم ملی برای حضور هشت ورزشکار در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک در سال جاری میلادی طراحی شده و برای تحقق این هدف گام به گام پیش می رویم.



بیژن مغانلو ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: برنامه های حضور در مسابقات معتبری که امتیاز ورودی المپیک دارد بسیار فشرده است و بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان، مسابقات چین، قزاقستان، بازیهای آُسیایی، مسابقات منچستر و در نهایت بازیهای مهم مکزیک را پیش رو داریم.
 
وی افزود: مسابقات مکزیک به نوعی فینال رقابتهای گزینشی در سال 2014 میلادی است که هشت نفر برتر هر وزن المپیکی به رقابت خواهند پرداخت و هشتاد امتیاز در رنکینگ دارد. همه تلاش ما این است که رنکینگ تکواندوکاران را با حضور در مسابقاتی که نامبردیم به جایگاهی برسانیم که حداقل در هر وزن دو نفر را کاندیدای جدید حضور در المپیک داشته باشیم.
 
مغانلو در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان تکواندو گفت: تمامی اعضای تیم شرایط خوبی دارند و با جدیت تمرینات اردویی را دنبال می کنند و گام به گام برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند. البته آشورزاده ، یعقوبی و شیری به زودی همراه با تیم قوامین راهی رقابتهای تونس می شوند. 
 
سرمربی تیم ملی در مورد زمان اندک مسابقات قهرمانی آسیا با مسابقات تونس و احتمال آسیب دیدگی دو عضو اصلی تیم ملی گفت: آشورزاده و شیری مدتی است در مسابقات برون مرزی حضور ندارند و نیاز داشتند که در یک رقابت رسمی محک خورده و تجربه کسب کنند. قبول دارم زمان رقابتهای تونس مناسب نیست و این نگرانی را درک می کنم ولی چاره ای نداشتیم.
 
وی در ورد اینکه آیا سازمان تیم های ملی مسابقات قهرمانی اروپا را که هفته گذشته در باکو برگزار شد مورد ارزیابی قرار داد یا خیر گفت: فشردگی مسابقات مختلف اجازه نداد تا برای حضور در این مسابقات شخصی را برای آنالیز به این مسابقات اعزام کنیم. ولی ما تمرکز خود را روی موفقیت تیم ملی قرار داده ایم و برای رسیدن به آن نیز باید تکواندوکاران خود را آنقدر قوی کنیم تا در هر میدانی رقبا را شکست دهند. 
 
مغانلو در پایان در خصوص انتخاب آنالیزور برای تیم ملی گفت: به دلیل شرایط مالی حاکم بر فدراسیون ها  در تلاشیم که از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببریم. از یک نفر در چند زمینه استفاده خواهیم کرد. البته قبول دارم که برای رسیدن به موفقیت باید شرایط و امکانات را نیز فراهم کنیم و مطمئن هستم که به مرور زمان همه چیز کامل خواهد شد. 
 
رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا اوایل خردادماه در تاشکند به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد. 



۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن