تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820772820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر آذربایجان غربی 20 هزار امدادگر را آموزش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هلال احمر آذربایجان غربی 20 هزار امدادگر را آموزش می دهد ارومیه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: امسال برای آموزش 20 هزار امدادگر، برنامه ریزی مدون و هدفمندی را در دستور کار قرار داده ایم.


یحیی زینال پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال تا پایان برنامه پنجم توسعه تصمیم داریم یک درصد از جمعیت استان را تحت پوشش آموزشهای امدادی قرار دهیم که بر این اساس و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و توصیه معظم له به حرکت های جهادی، برای تحقق این برنامه تلاش می شود تا انتهای سال جاری این تعداد نیروی توانا و آموزش دیده تربیت شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به 10 هزار نفر نجاتگر، امدادگر و نیروی آموزش دیده در آذربایجان غربی موجود است که در صورت تربیت 20 هزار امدادگر جدید این استان دارای 30 هزار امدادگر می شود که در مواقع لزوم و حوادث بزرگ می توانند بیشترین و تاثیرگذارترین خدمات را ارائه دهند.
زینالپور با تاکید بر تجهیز نیروهای آموزش دیده جدید اظهار کرد: همه افرادی که موفق به گذراندن دوره های آموزشی می شوند و شرایط لازم را کسب کنند کارت شناسایی، اقلام هویتی و امدادی دریافت می کنند تا در صورت نیاز بلافاصله وارد عمل شوند.
وی از تشکیل دو تیم تخصصی امدادی جدید در استان خبر داد و گفت: با برگزاری دوره تخصصی آوار، با گرایش جست و جو و نجات در معدن در تکاب و دوره تخصصی امداد و نجات در جنگل در سردشت، استان از خدمات و توانایی دو تیم تخصصی جدید بر اساس نیازسنجی منطقه برخوردار می شود.
زینالپور با تاکید بر حفظ آمادگی و افزایش توانایی نیروهای امدادی و پرسنل این جمعیت و ایجاد هماهنگی بیشتر با دیگر سازمان ها و ارگان های دخیل در مدیریت بحران اضافه کرد: دوره های مختلف بازآموزی و مانورهای متعدد دور میزی و میدانی در سطح شهرستان های استان با مدیریت جمعیت هلال احمر در طول سال به اجرا در می آید.
استان آذربایجان غربی با سه میلیون جمعیت در شمال غربی کشور واقع است و با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن