تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی‌های ملی و مذهبی در کیش باشکوه برگزار می‌شود/ مردم کیش با دل و جان به رهنمود‌های رهبری عمل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام‌جمعه اهل‌سنت کیش : راهپیمایی‌های ملی و مذهبی در کیش باشکوه برگزار می‌شود/ مردم کیش با دل و جان به رهنمود‌های رهبری عمل خبرگزاری پانا: شیخ شمس گفت: مردم کیش همچون دیگر مناطق ایران اسلامی همواره در راستای ارزش‌های نظام و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت کرده‌اند و با دل و جان به رهنمود‌های رهبری عمل می‌کنند.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 10:21



  به گزارش خبرگزاری پانا، شیخ یعقوب شمس امام‌جمعه اهل‌سنت کیش در گفت‌وگو با روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌‎سنت هرمزگان با بیان اینکه کیش یک جزیره توریستی و مهمان‌پذیر است گفت: در طول سال میهمان‌های زیادی از ایران و جهان شامل آفریقا، آسیا و اروپا برای گذراندن اوقات فراقت به کیش می‌آیند.
 
وی با بیان اینکه کیش منطقه آزاد تجاری است افزود: همین مسئله باعث شده افراد زیادی از بخش‌های مختلف کشور و جهان برای سرمایه‌گذاری یا فعالیت اداری در این جزیره مشغول به کار باشند.
 
امام‌جمعه اهل‌سنت کیش با بیان اینکه در جزیره کیش راهپیمایی‌های ملی و مذهبی با استقبال خوب و پرشور مردم برگزار می‌شود تشریح کرد: مردم بومی این جزیره مردمی با فرهنگ، متدین و مومن هستند و از این رو مسئله حجاب در کیش از جانب بومیان این جزیره هم شیعه و هم اهل‌سنت کاملا رعایت می‌شود و اگر هم در بین میهمانان جزیره بدحجابی باشد توسط مسئولان و حتی خود مردم امربه معروف و نهی از منکر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تاکید بنده و مسئولین منطقه آزاد کیش بر رعایت شئونات اسلامی در کنار تفریح و سرگرمی میهمانان است تصریح کرد: مردم کیش همچون دیگر مناطق ایران اسلامی همواره در راستای ارزش‌های نظام و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت کرده‌اند و با دل و جان به رهنمود‌های رهبری عمل می‌کنند.
 
شیخ شمس با بیان اینکه متولد شهرستان پارسیان(گاوبندی) هستم و تحصیلات دینی خود را در بندرعباس و بندرلنگه گذرانده‌ام گفت: از سال 1373 که به عنوان امام‌جمعه کیش مشغول به فعالیت هستم شاهد اخوت، صمیمیت و برادری بین مذاهب اسلامی در کیش بودم و با مشاهده این اتحاد، احساس کردم مسئولیت بنده در حفظ و تحکیم این وحدت بسیار سنگین است.
 
وی با بیان اینکه در کیش شیعه و اهل‌سنت در مراسم‌های شادی و عزای یکدیگر حضور پیدا کرده و همدیگر را با صمیمیت به آغوش می‌گیرند اظهار کرد: کیش چون نسبت به دیگر جزایر، جزیره چندان بزرگی نیست مردم و مسئولین کم و بیش همدیگر را می‌شناسند و بنابراین بسیاری از موارد که دیگر مناطق به دادگاه ارجاع می‌شود، اینجا توسط بنده و سایر بزرگان و ریش‌سفیدان رفع و رجوع می‌گردد.
 
امام‌جمعه اهل‌سنت کیش با اشاره به دیدارش با نماینده دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی کشور گفت: پس از اینکه ایشان از وحدت و صمیمیت‌ تمام اقشار و قومیت‌ها به ویژه شیعه و اهل‌سنت در کیش با خبر شدند بسیار خرسند شده و بر حقوق برابر تمام شهروندان تاکید کردند.
 
وی با بیان اینکه امینت در جزیره کیش مثال‌زدنی و پابرجاست افزود: معمولا پیش می‌آید که برخی خانواده‌ها تا ساعاتی از بامداد در پارک یا لب دریا هستند و خوشبختانه با توجه به سوابق خوب امنیتی جزیره احساس امنیت و آسایش می‌کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن