تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816584103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوشش کارگران در مسیر گردش چرخ های اقتصاد کشور مصداق ˈعزم ملیˈ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل دادگستری استان فارس : کوشش کارگران در مسیر گردش چرخ های اقتصاد کشور مصداق ˈعزم ملیˈ است شیراز - ایرنا ، رییس کل دادگستری استان فارس در دیدار از چند واحد تولیدی و صنعتی استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر و تقدیر از کار و تلاش پیوسته کارگران به بیان جایگاه کارگر و تبیین اهمیت فرهنگ کار و تلاش در جامعه پرداخت و گفت : همت و کوشش کارگران در مسیر گردش چرخ های اقتصاد کشور مصداق ˈعزم ملیˈ است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر ذبیح الله خدائیان ، نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط رهبر معظم انقلاب را ناشی از اهمیت پرداختن به مقوله کار و تلاش در جامعه خواند و تصریح کرد : همت و کوشش شما کارگران در مسیر تولید و گردش چرخ های اقتصادی کشور مصداق عزم ملی در پیام مقام معظم رهبری است.
خدائیان با اشاره به این مطلب که افتخار ما این است که در نظامی به سر می بریم که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد خاطر نشان کرد: از این رو بایستی ما به تکلیف شرعی خود عمل نمائیم .
وی افزود: در برهه ای از زمان تکلیف مردم ایران شرکت در جهاد نظامی بود که مردم با حضور در جبهه های جنگ به خوبی به وظیفه خود عمل کردند اما امروز ولی فقیه شرکت در جهاد فرهنگی و اقتصادی را تکلیف دانسته و ما موظف هستیم با تمام توان به وظیفه خود در این عرصه عمل نمائیم .
خدائیان همچنین در خصوص لزوم توجه ویژه به سرمایه گذاران ، تولیدکنندگان و صنعتگران استان نیز خاطر نشان ساخت : تلاش شما در مسیر ایجاد اشتغال و ایجاد رونق و پایداری اقتصادی زمینه عقب نشینی دشمنان در جبهه اقتصادی را فراهم خواهد کرد. همانگونه که دشمنان و استکبار جهانی پس از تنگ تر کردن حلقه های تحریم مشاهده کردند این اقدام آنان بی فایده و بی اثر است. که این امر ناشی از مقاومت و مقابله شما در برابر جنگ اقتصادی دشمن بود.
رییس کل دادگستری فارس در ادامه به نقش دستگاه قضایی در جهاد اقتصادی اشاره کرد و افزود : دستگاه قضایی در راستای تحقق اهداف اقتصادی سال و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری از سرمایه گذارانی که با هدف اشتغال زایی و رونق دهی اقتصادی وارد این عرصه شوند حمایت حقوقی و قضایی خواهد کرد.
خدائیان حضور مستقیم و دیدار رهبر معظم انقلاب از مراکز صنعتی و تولیدی در روزهای اخیر را نشانگر اهمیت این حوزه و توجه ویژه به فعالیت های اقتصادی خواند و افزود : ورود افراد به حوزه سرمایه گذاری مشروع همواره با مشکلات فراوانی رو به رو بوده است اما امروزگام گذاردن در بخش تولید و اقتصاد همت و تلاش جهادی را طلب می کند که این روحیه جهادی در کارآفرینان استان جاری است .
رییس کل دادگستری استان فارس در پایان از تشکیل کارگروه ویژه ای با مسئولیت مستقیم شورای قضایی استان در راستای حمایت قضایی و حقوقی از سرمایه گذاران و کارآفرینان استان خبر داد و افزود : ما در دستگاه قضایی به اجرای سیاستهای حمایتی خود همانند سالهای گذشته ادامه خواهیم داد تا کار آفرینان و جهادگران اقتصادی بتوانند به حرکت جهادی خود در مسیر پویای اقتصاد ادامه دهند.
رییس کل دادگستری استان فارس ، معاونین و جمعی از مسئولان قضایی استان به مناسبت روزجهانی کارگر با حضور در شهرک صنعتی شیراز از دو واحد تولیدی و صنعتی بزرگ استان دیدار کردند.ک/2
677
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن