تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناطق گردشگری شهرستان نیر به بخش خصوصی واگذار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مناطق گردشگری شهرستان نیر به بخش خصوصی واگذار می شود اربیل - ایرنا - فرماندار نیر گفت: مناطق گردشگری این شهرستان برای سرمایه گذاری به بخش خصوصی واگذار می شود.


به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز شنبه در نشستی با خیرین مدرسه ساز نیر افزود: جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان نیر شرایط را برای توسعه صنعت توریسم و اکوتوریسم مساعد کرده است.
وی گفت: فرمانداری نیر از افراد علاقمند به سرمایه گذاری در این بخش به خوبی استقبال کرده و شرایط و بسترهای لازم را برای سرمایه گذاری علاقمندان مهیا کرده است.
صمدی اظهار کرد: نیر به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی یکی از مناطق مستعد برای توسعه صنعت گردشگری است که با سرمایه گذاری می توان از این جاذبه ها نهایت بهره را برد.
وی تنها راه توسعه همه جانبه شهرستان نیر را ورود سرمایه گذاران با پشتوانه مالی و کارشناسی به شهرستان بویژه در بخش گردشگری دانست.
فرماندار شهرستان نیر همچنین استفاده از پتانسیل خیرین مدرسه ساز در سرمایه گذاری در مناطق گردشگری را بسیار مهم تر از ظرفیت ها و امکانات دولتی دانست و گفت: استفاده از خیرین در سرمایه گذاری در مناطق گردشگری شهرستان نیر موجب رونق اقتصادی و کاهش معضل بیکاری خواهد شد.
وی افزود: با هدف حمایت از خیرین مدرسه ساز از بوروکراسی های اداری در مورد این خیرین تا حد چشمگیری کاسته شده و مسوولان این شهرستان برای جذب بیشتر خیرین به این اقدام خدا پسندانه آمادگی دارند.
فرماندار شهرستان نیر گفت: یکی از اهداف مهم و بلند مدت فرمانداری شهرستان معرفی مناطق نمونه گردشگری و دعوت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای مشارکت و ساخت و توسعه این منطقه بسیار مهم گردشگری است.
شهرستان نیر با 25 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
7116/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن